درآمد ۳۳ میلیارد تومانی باشگاه النصر از فروش پیراهن رونالدو
کد خبر: 19913

درآمد ۳۳ میلیارد تومانی باشگاه النصر از فروش پیراهن رونالدو

باشگاه النصر عربستان به فاصله ۴۸ ساعت پس از جذب کریستیانو رونالدو، از فروش پیراهن ستاره جدید خود درآمد قابل‌توجهی به دست آورده است.

به گزارش خودکارنیوز، کریستیانو رونالدو که جمعه شب در انتقالی شوکه‌کننده با امضای قراردادی دو و نیم ساله به عنوان بازیکن آزاد به النصر عربستان پیوست، در همین آغاز کار تأثیر زیادی در خارج از زمین بر این باشگاه گذاشته است. پیش از پیوستن رونالدوی 37 ساله به النصر، این باشگاه در شبکه اجتماعی «اینستاگرام» در حدود 860 هزار دنبال‌کننده داشت که با پیوستن برنده پنج توپ طلا به این باشگاه عربستانی، تعداد دنبال‌کنندگان این باشگاه تای به این لحظه به 6.1 میلیون نفر رسیده است.

این باشگاه عربستانی همچنین در کمتر از 48 ساعت با فروش پیراهن شماره «7» رونالدو، نزدیک به 3 میلیون ریال عربستان از فروش پیراهن این بازیکن درآمد کسب کرده که معادل 33 میلیارد و 384 میلیون تومان می‌شود.

روزنامه «الریاضیه» عربستان هم خبر داد؛ رونالدو قرار است ساعت 11 امشب (دوشنبه) با جت شخصی خود وارد ریاض پایتخت عربستان ‌شود و تحت تدابیر امنیتی ویژه از فرودگاه به محل اسکانس در این شهر منتقل خواهد شد. بر این اساس مهاجم پیشین تیم‌های منچستریونایتد، رئال مادرید و یوونتوس قرار است فردا (سه‌شنبه) در تست‌های پزشکی النصر شرکت کند و سپس در مراسمی شبیه به مراسم رونمایی‌اش به هواداران رئال مادرید در سال 2009، از او در حضور هواداران النصر به عنوان خرید جدید این باشگاه رونمایی شود. پیش‌بینی شده که در حدود 30 هزار هوادار در این مراسم حضور پیدا کنند. رونالدو به محض دریافت مجوز بازی‌اش بلافاصله النصر را در بازی‌های پیش‌رو همراهی خواهد کرد.

شبکه رادیویی «Talk Sport» انگلیس روز گذشته مدعی شده بود؛ رونالدو در قراردادش با باشگاه النصر بندی دارد که طبق آن در صورتی که باشگاه نیوکاسل بتواند در پایان فصل سهمیه حضور در لیگ قهرمانان اروپا را بگیرد، می‌تواند در فصل آینده به طور قرضی به جمع کلاغ‌ها ملحق شود، باشگاهی که مالکیتش از آن مالکان باشگاه النصر است. برنده پنج توپ طلا پیش از آغاز جام جهانی قطر قراردادش را به طور توافقی با منچستریونایتد فسخ کرده بود.

فابریتزیو رومانو خبرنگار سرشناس ایتالیایی و کارشناس نقل‌وانتقالات فوتبال اروپا هم خبر داده؛ رونالدوی 37 ساله در النصر دستمزد فوتبالی‌اش به ازای هر فصل نزدیک به 90 میلیون دلار است و با احتساب بندهای تبلیغاتی و اسپانسری تضمین شده موجود در این قرارداد، دستمزد او در هر فصل در مجموع به نزدیک 200 میلیون دلار می‌رسد.

رونالدو بین سال‌های 2009 تا 2018 در عضویت باشگاه رئال مادرید بود و در 438 بازی برای کهکشانی‌ها به میدان رفت و آمار 450 گل‌زده و 131 پاس‌گل را از خود برجای گذاشت و و رکورد بهترین گلزن تاریخ این باشگاه هم از آن اوست.

او در ادامه راهی یوونتوس شد و پس از سه سال حضور در این تیم و با ثبت 101 گل‌زده در 134 بازی، بعد از 12 سال به منچستریونایتد بازگشت و در 18 ماهی که در این تیم حضور داشت، در 54 بازی 27 گل به ثمر رساند.

دیدگاه تان را بنویسید