استقلال با باشو جان گرفت؛ خط و نشان ساپینتو برای صدر
کد خبر: 20783

استقلال با باشو جان گرفت؛ خط و نشان ساپینتو برای صدر

تیم فوتبال استقلال در شب درخشش مهدی قایدی مس کرمان را با نتیجه ۳ بر ۲ شکست داد.

 

به گزارش خودکارنیوز، در دیدار پایانی هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال، تیم فوتبال استقلال از ساعت ۱۷ پنجشنبه در ورزشگاه باهنر کرمان با قضاوت یاسر همرنگ به مصاف مس کرمان رفت که نیمه نخست این مسابقه با تساوی یک بر یک دو تیم همراه بود.

 

استقلال با توجه به توقف هفته‌های اخیر پرسپولیس فرصت مناسبی را برای نزدیک شدن به صدر جدول دید، دنبال این است تا با کسب سه امتیاز این جدال به پرسپولیس و سپاهان نزدیک شود اما نماینده کرمان هم دنبال این است تا بتواند با حفظ این امتیازات در کرمان، اوضاع تیمش در جدول را بهبود بخشد.

 

با توجه به مصدومیت حسین حسینی همچنان علیرضا رضایی دروزه بان اول آبی پوشان است. با این حال بازگشت عارف غلامی به ترکیب پس از هفته ها یکی از نکات دیگر ترکیب استقلال بود.

 

بارش شدید باران در کرمان هم باعث شده بود تا این بازی تحت تاثیر قرار بگیرد.

 

هواداران دو تیم هم قسمتی از ورزشگاه‌ها را پر کرده بودند.

 

بازی در شرایطی آغاز شد که در همان دقایق ابتدایی دروازه تیم میهمان باز شد.

 

در هشتمین دقیقه این مسابقه دفع ناقص رضایی مقابل معین عباسیان قرار گرفت که او هم از اشتباه دروازه بان استقلال نهایت استفاده را کرد و در نخستین بازی‌اش برای مس کرمان دروازه استقلال را باز کرد.

 

در نوزدهمین دقیقه بازی اما استقلالی‌ها این گل را پاسخ دادند. در این دقیقه مهدی قایدی فرار زیبایی را انجام داد و پاس در عرض ارسال کرد که پاس او پس از برخورد با خدایی‌اصل مدافع مس تغییر مسیر داد و درون دروازه مس کرمان قرار گرفت.

 

دو دقیقه بعد باز هم قایدی با شهداد نژاد تک به تک شد اما داور قبل از آن آفساید را اعلام کرده بود.

 

بازی در ادامه بیشتر در اواسط زمین دنبال شد.

 

در دقیقه ۳۵ باز هم قایدی با دروازه بان مس تک به تک شد که ضربه او با بی دقتی به بیرون رفت تا بازی همچنان با تساوی دنبال شود.

 

در چهلمین دقیقه بازی استقلالی‌ها معتقد بودند توپ به دست بازیکن حریف برخورد کرده اما داور چنین اعتقادی نداشت.

 

در چهل و دومین دقیقه بازی هم ضربه سر مطهری به بیرون رفت.

 

در دقیقه ۴۵ تیم میزبان روی یک پرتاب اوت خطر آفرین شد که عباسیان پس از چرخش ضربه ای را به سمت دروازه فرستاد اما این توپ با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

 

یک دقیقه بعد روی پاس قایدی محبی در موقعیت گلزنی قرار گرفت که ضربه این بازیکن هم به بیرون رفت تا نیمه نخست با تساوی یک بر یک خاتمه بیابد.

 

نخستین موقعیت نیمه دوم در دقیقه ۶۱ شکل گرفت جایی که شهداد نژاد روی حرکت قایدی واکنش نشان داد.

 

در دقیقه ۶۸ استقلال توسط رضاوند به محوطه جریمه حریف رسید که پاس او را جعفر سلمانی تبدیل به گل دوم تیمش کرد. این در حالی بود که مسی ها به بهانه خطا روی مدافعان کمی تعلل کردند. بدین ترتیب استقلال از حریفش پیش افتاد.

 

در دقیقه ۷۱ ضربه مطهری به شکلی نفسگیر از کنار دروازه شهداد نژاد به بیرون رفت. در دقیقه ۷۴ مهدی قایدی از زاویه بسته شوتی را به سمت دروازه میزبان شلیک کرد و دروازه مس باز شد تا بدین ترتیب سند برتری آبی پوشان در این دیدار امضا شود.

 

در دقیقه ۹۰ درگیری ساپینتو با میکی از دستیاران حسین‌خانی موجب شد تا بازی در کنار زمین دقایقی به جنجال کشیده شود.

 

داور برای نیمه دوم پنج دقیقه وقت اضافه اعلام کرد.

 

سرمربی استقلال از سوی داور اخراج شد.

 

در واپسین دقیقه‌های بازی مس چسبیده به محوطه جریمه صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که خدایی اصلی به شکلی زیبا گل دوم تیمش را وارد دروازه استقلال کرد تا اختلاف به حداقل برسد.

 

استقلال با سه امتیاز این دیدار ۳۳ امتیازی شد و با اختلاف ۳ امتیاز نسبت به سپاهان صدرنشین و پرسپولیس در رده سوم ماند.

 

مس کرمان هم با ۱۴ امتیاز در رده چهاردهم جدول قرار دارد.

 

ترکیب مس کرمان

آرمان شهدادنژاد، میلاد خدایی اصل، علی تهامی، محمد ستاری، معین عباسیان، احمد نصیری(۷۴ امیرحسین عسگری)، جورج برایم کنده نوگیرا، علیرضا قادری، رنان کوک تونگیک، محمد قاسمی‌نژاد و محمد امین کاظمیان(محمد صبوری)

 

ترکیب استقلال

علیرضا رضایی، عارف غلامی، رافائل سیلوا، کوین یامگا، جعفر سلمانی(۷۶ ابوالفضل جلالی)، آرش رضاوند(۷۹ محمدحسین زواری)، سعید مهری، روزبه چشمی، مهدی قایدی(۷۹ رضا میرزایی)، محمد محبی(۶۵ پیمان بابایی) و ارسلان مطهری(۷۶ آرمان رمضانی)

دیدگاه تان را بنویسید