پرسپولیس از صنعت نفت آبادان برد و در کورس ماند
کد خبر: 20974

پرسپولیس از صنعت نفت آبادان برد و در کورس ماند

تیم فوتبال پرسپولیس با برتری ۲ بر یک برابر صنعت نفت آبادان در هفته نوزدهم در کورس قهرمانی لیگ برتر باقی ماند.

به گزارش خودکارنیوز، تیم فوتبال پرسپولیس در جریان هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۸ در ورزشگاه تختی آبادان مهمان صنعت نفت بود که این دیدار در نهایت با برتری ۲ بر یک به سود پرسپولیس به پایان رسید.

با این نتیجه پرسپولیس ۳۹ امتیازی شد و به خاطر تفاضل گل کمتر نسبت به سپاهان در جایگاه دوم جدول باقی ماند و صنعت نفت هم با ۱۱ امتیاز در جایگاه پانزدهم جدول قرار گرفت.

صنعت‌نفت یک – پرسپویس ۲

گل‌ها: فردین یوسفی در دقیقه ۸ برای صنعت نفت، دیاباته در دقیقه ۱۹ و ۴۷ برای پرسپولیس

کارت زرد: یوسف وکیا در دقیقه ۱۶، حکیم نصاری در دقیقه ۲۳ و مهدی ممی‌زاده در دقیقه ۱+۴۵، علی  فریدون در دقیقه ۶۳، فریدن یوسفی در دقیقه ۶۷  از صنعت نفت آبادان.

ترکیب صنعت نفت: فرزین گروسیان، سباستین پیریز، حسن بیت‌سعید، حکیم نصاری، طالب ریکانی، حسین سنگرگیر، محمد قنبری (۴۰ امیرحسین فرهادی)، فردین یوسفی، مهدی ممی‌زاده، میثم تهیدست و یوسف وکیا.

ترکیب پرسپولیس: احمد گوهری، دانیال اسماعیلی‌فر، مرتضی پورعلی‌گنجی، مهدی ترابی (۶۴ سعید صادقی) ، میلاد سرلک، سینا اسدبیگی، وحید امیری، شیخ دیاباته (۷۹ علی نعمتی)، گولسیانی، عیسی آل‌کثیر و محمد عمری.

*لحظات حساس*

دقیقه ۸: (گل برای صنعت نفت) در جریان حرکتی از سمت راست حسین سنگرگیر توپ را به درون محوطه جریمه پرسپولیس ارسال کرد و در ادامه  فردین یوسفی با یک ضربه سر دروازه پرسپولیس را باز کرد.

دقیقه ۱۵، طالب ریکانی پشت محوطه جریمه پرسپولیس صاحب توپ شد و با یک شوت زیبا دروازه این تیم را هدف قرار داد اما توپ او با دخالت احمد گوهری راهی کرنر شد.

دقیقه ۱۹، (گل برای پرسپولیس) روی یک کار عمقی پشت محوطه جریمه صنعت نفت آبادان توپ به  سینا اسدبیگی رسید و او هم با یک شوت پای راست دروازه را هدف قرار داد و در ادامه توپ بعد از برخورد به تیرک افقی روی خط دروازه فرود آمد و در ادامه با ضربه سر دیاباته به گل تبدیل شد.

دقیقه۳۳، روی یک پاس در عمق دیاباته تلاش زیادی انجام داد تا به توپ برسد اما قبل از او قنبری توپ را به کرنر زد.

دقیقه ۴۷ (گل برای پرسپولیس) عیسی آل‌کثیر پشت محوطه جریمه پرسپولیس به توپ رسید و با یک پاس در بین مدافعان صنعت نفت توپ را به دیاباته رساند و این مهاجم هم با یک ضربه پای راست گل دوم خود و پرسپولیس را به ثمر رساند.

دقیقه ۸۰، فریدن یوسفی درون محوطه جریمه پرسپولیس به توپ رسید اما شوت او راهی به دروازه پیدا نکرد.

دیدگاه تان را بنویسید