سپاهان ۲ - پرسپولیس ۴؛ یک الکلاسیکوی واقعی
کد خبر: 21389

سپاهان ۲ - پرسپولیس ۴؛ یک الکلاسیکوی واقعی

دیدار تیم‌های سپاهان و پرسپولیس در طول وقت‌های اضافه مسابقه با برتری ۴ بر ۲ شاگردان یحیی گل‌محمدی تمام شد و این تیم به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی صعود کرد.

به گزارش خودکارنیوز، دیدار تیم‌های سپاهان و پرسپولیس در قالب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۵ در ورزشگاه نقش جهان شد که این دیدار در پایان با تساوی دو تیم به پایان رسید تا بازی به وقت اضافه کشیده شود. در وقت‌های اضافه شاگردان گل‌محمدی ۲ گل به ثمر رساندند و بازی ۴ بر ۲ به سود سرخپوشان تمام شد.

با این نتیجه پرسپولیس به عنوان تیم هفتم راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

کارت زرد:  محمد دانشگر، سیاوش یزدانی (۲)، رامین رضاییان، مسعود ریگی و امید نورافکن - سینا اسدبیگی، علیرضا بیرانوند و میلاد سرلک

کارت قرمز:  سیاوش یزانی

گل ها: دانیال اسماعیلی فر (گل به خودی) (۴۰) و فرشاد احمدزاده (۷۴) - گولسیانی (پنالتی، ۱۲) و (پنالتی، ۱۰۰)، عیسی آل کثیر (۵۸) و سیامک نعمتی (۹۴)

 

نیمه اول

در دقیقه ۵: شوت فرشاد احمدزاده از پشت محوطه جریمه با فاصله کم از کنار دروازه بیرانوند به بیرون رفت.

در دقیقه ۱۰: سیاوش یزدانی روی محمد عمری خطا کرد و داور اعلام پنالتی کرد.

گل اول پرسپولیس: در دقیقه ۱۲ گولسیانی پشت ضربه پنالتی قرار گرفت و ضربه او در جهت مخالف شیرجه نیازمند وارد دروازه سپاهانی‌ها شد.

در دقیقه ۳۰: شوت ایگور کاتاتائو با اختلاف از بالای دروازه بیرانوند به بیرون رفت.

گل اول سپاهان: در دقیقه ۴۰ سانتر نورافکن و ضربه سر دانیال اسماعیلی‌فر به اشتباه وارد دروازه پرسپولیسی‌ها شد تا مدافع سرخپوشان گل به خودی بزند و بازی مساوی شود.

در دومین دقیقه از وقت‌های تلف شده نیمه اول نفوذ ترابی به محوطه جریمه و ضربه اسماعیلی در مقابل دروازه سپاهانی‌ها به بیرون رفت تا این دیدار در پایان نیمه اول با تساوی دو تیم به پایان برسد.

نیمه دوم

در اوایل نیمه دوم پرسپولیسی‌ها توسط وحید امیری دروازه سپاهان را باز کردند اما داور بازی اعلام آفساید کرد و گل مردود شد.

گل دوم پرسپولیس: در دقیقه ۵۸ سانتر پورعلی‌گنجی در ازدحام محوطه جریمه با ضربه سر عیسی آل‌کثیر وارد دروازه سپاهان شد. 

در دقیقه ۶۱: ضربه آل کثیر به سمت دروازه سپاهان توسط نیازمند مهار شد.

در دقیقه ۷۲: شوت سرکش شهریار مغانلو در دستان علیرضا بیرانوند جای گرفت. در ادامه بیرانوند یک بار دیگر ضربه سر امید نورافکن را مهار کرد.

در دقیقه ۸۱: پاس در عمق ترابی باعث شد تا پریرا با نیازمند تک به تک شود اما ضربه این بازیکن وارد دروازه نشد و با اختلاف کم از کنار دروازه سپاهان‌ به بیرون رفت.

گل دوم سپاهان: در دقیقه ۷۴ سانتر میلاد زکی‌پور با اشتباه بیرانوند به فرشاد احمدزاده رسید و ضربه این بازیکن در مقابل دروازه خالی به تور دروازه پرسپولیس چسبید تا بازی به تساوی کشیده شود.

 

نیمه اول وقت اضافه‌ها

گل سوم پرسپولیس: در دقیقه ۹۴ نفوذ وحید امیری به محوطه جریمه و پاس در عرض او به سیامک نعمتی رسید و در نهایت ضربه این بازیکن وارد دروازه نیازمند شد.

در دقیقه ۹۸: تکل سیاوش یزدانی روی پریرا منجر به خطای پنالتی برای پرسپولیس شد و داور کارت زرد دوم و قرمز را به این بازیکن نشان داد.

گل چهارم پرسپولیس: در دقیقه ۱۰۰ گولسیانی پشت ضربه پنالتی رفت و توانست برای دومین بار دروازه نیازمند را از روی نقطه پنالتی باز کند.

نیمه دوم وقت اضافه‌ها

در دقیقه ۱۰۶: شوت امید عالیشاه به شکل خطرناکی از کنار دروازه نیازمند به بیرون رفت.

در دقیقه ۱۱۰: سانتر محمد علی‌نژاد به شکل خطرناکی از مقابل دروازه بیرانوند رد شد و به بیرون رفت.

ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، رامین رضاییان، سیاوش یزدانی، محمد دانشگر (۴۵ - نیلسون جونیور)، میلاد زکی‌پور، مسعود ریگی (۱۰۸ - سیدمحمد کریمی)، ایگور کاتاتائو (۶۶ - محمد علی‌نژاد)، امید نورافکن، محمد قربانی ( ۶۶ - یاسین سلمانی)، شهریار مغانلو و فرشاد احمدزاده ( ۸۸ - آریا یوسفی).

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، وحدت هنانوف، دانیال اسماعیل‌فر ( ۶۸ - لئاندرو پریرا)، مرتضی پورعلی‌گنجی، گئورگی گولسیانی، میلاد سرلک ( ۱۱۵- کمال کامیابی‌نیا)، سینا اسدبیگی، مهدی ترابی (۹۰- امید عالیشاه)، وحید امیری، محمد عمری ( ۷۶ - سیامک نعمتی)، عیسی آل کثیر ( ۷۶ - سروش رفیعی).

دیدگاه تان را بنویسید