قلعه‌نویی در دقیقه ۱۵+۹۰ کم آورد/ یک برد پرحاشیه برای استقلال+ ویدئوی گل های بازی
کد خبر: 21754

قلعه‌نویی در دقیقه ۱۵+۹۰ کم آورد/ یک برد پرحاشیه برای استقلال+ ویدئوی گل های بازی

استقلال در حالی که تا دقیقه ۱۵+۹۰ بازی را به گل‌گهر باخته بود، در نهایت با یک کامبک موفق امیر قلعه‌نویی و تیمش را ۲ بر یک شکست داد.

 

به گزارش خودکارنیوز، در جریان هفته بیست‌ودوم لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال از ساعت ۱۶:۴۵ در ورزشگاه آزادی میزبان گل‌گهر سیرجان بود و در حالی که تا دقیقه ۹۰ بازی را باخته بود، به پیروزی ۲ بر یک دست یافت.

 

استقلال با این برد ۴۳ امتیازی شد و همچنان در تعقیب سپاهان و پرسپولیس باقی ماند و گل‌گهر هم با ۳۷ امتیاز در رتبه چهارم جدول قرار گرفت.

 

گل‌: رضا میرزایی در دقیقه ۱+۹۰ و کوین یامگا در دقیقه ۱۵+۹۰ برای استقلال - آرمین سهرابیان در دقیقه ۲۴ برای گل‌گهر

 

کارت زرد: مهران گلزاری در دقیقه ۶۴ و امین پورعلی از گل‌گهر

 

کارت قرمز: اریک بوکوم بایناما در دقیقه ۱۰+۹۰

 

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، رافائل سیلوا (۶۱- امید حامدی‌فر)، عارف غلامی، جعفر سلمانی (۸۰- رضا میرزایی)، کوین یامگا، روزبه چشمی، سعید مهری، آرش رضاوند، مهدی قایدی، محمد محبی، ارسلان مطهری (۶۱- پیمان بابایی).

 

ترکیب گل‌گهر: محمد اکبرمنادی، شایان مصلح، مسیح زاهدی، آرمین سهرابیان، مهدی تیکدری (۸۲ بهنام برزای)، امین پورعلی، مهران گلزاری، نوید عاشوری (۵۵ اریک بایناما)، محمدرضا حسینی، مرتضی تبریزی (۶۰ امین قاسمی نژاد) و رضا شکاری (۵۵ کی‌روش استندلی).

 

دقایق حساس

دقیقه ۶: روی یک همکاری توپ به مهدی قایدی رسید و این بازیکن با یک شوت دروازه گل‌گهر را هدف قرار داد اما توپ او راهی به درواز پیدا نکرد.

 

در دقیقه ۸: محمد محبی با یک حرکت انفرادی و عبور از بازیکن گل‌گهر وارد محوطه جریمه شد اما توپ او را اکبرمنادی مهار کرد.

 

گل برای گل‌گهر در دقیقه ۲۴: روی یک ضربه ایستگاهی گل‌گهری‌ها توپ را پشت مدافعان استقلال به رضا شکاری رساندند و او هم با یک پاس عرضی مقابل دروازه آرمین سهربیان را صاحب توپ کرد و او هم دروازه استقلال را باز کرد.

 

در دقیقه ۲۶، آرش رضاوند فرصت بسیار خوبی برای باز کردن دروازه گل‌گهر داشت اما شوت او از بالای دروازه به اوت رفت.

 

دقیقه ۴۸، روی یک رفت و برگشت توپ به درون محوطه جریمه گل‌گهر، توپ به آرش رضاوند رسید اما شوت این بازیکن راهی اوت شد.

در دقیقه ۵۱، محمد محبی پشت محوطه جریمه گل‌گهر به توپ رسید او با یک شوت پای راست دروازه را هدف قرار داد اما توپ او بعد از برخورد به بازیکن گل‌گهر به کرنر رفت.

 

در دقیقه ۵۴، روی پاس عرضی جعفر سلمانی درون محوطه جریمه استقلال به توپ رسید اما شوت او از بالای دروازه به اوت رفت.

 

دقیقه ۶۵، سعید مهری در موقعیتی مناسب درون محوطه جریمه گل‌گهر به توپ رسید اما شوت او از بالای دروازه به اوت رفت.

 

در دقیقه ۸۶، روی یک ارسال به درون محوطه جریمه گل‌گهر توپ روی سر آرمان رمضانی فرود آمد اما ضربه سر این بازیکن با دخالت اکبرمنادی راهی کرنر شد.

 

گل برای استقلال: رضا میرزایی در دقیقه ۱+۹۰ با شوت از راه دور با ضرب بغل پا دروازه اکبرمنادی را گشود و بازی را به تساوی کشاند.

 

پنالتی و گل برای استقلال: در دقیقه ۵+۹۰ بازیکن گل‌گهر روی رضا میرزایی خطا کرد و موعود بنیادی‌فر نقطه پنالتی را نشان داد. بعد از این تصمیم بازیکنان گل‌گهر به شدت به تصمیم داور اعتراض داشتند و بازی برای دقایق بسیاری زیادی متوقف شد. بعد از توقف بسیار، داور به اریک بایناما کارت قرمز نشان داد و روی تصمیم خود ایستاد.

 

در نهایت کوین یامگا در دقیقه ۱۵+۹۰ گل پیروزی استقلال را از روی نقطه پنالتی وارد دروازه کرد.

دیدگاه تان را بنویسید