مهدی تاج: مشکل حضور بانوان در ورزشگاه‌ها حل شده است
کد خبر: 22703

مهدی تاج: مشکل حضور بانوان در ورزشگاه‌ها حل شده است

رییس فدراسیون فوتبال گفت: مشکل حضور بانوان در ورزشگاه‌ها حل شده و امیدواریم در سراسر کشور با تدبیر کافی مرتفع شود.

 به گزارش خودکارنیوز به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهدی تاج در حاشیه مجمع انتخاباتی هیات فوتبال آذربایجان غربی گفت: امروز شاهد برگزاری مجمع با کمترین حاشیه بودیم و خوشحال هستیم که منتخب اعضا با حداکثر رای به عنوان رییس انتخاب شد. انتظار داریم که با استفاده از ارتباطات مناسب، برای رشد فوتبال و فوتسال و فوتبال ساحلی در این استان تلاش شود.

رییس فدراسیون فوتبال افزود: ایجاد یک باشگاه خوب مساوی با تخریب یک زندان است. حضور در سطوح بالای فوتبال به ویژه لیگ برتر از نظر اجتماعی و اقتصادی اهمیت بسیار بالایی برای هر منطقه دارد و با توجه به اینکه فوتبال با هیچ پدیده اجتماعی در کشور قابل قیاس نیست، فدراسیون تلاش دارد این رشته ورزشی و پرطرفدار در سراسر کشور از جمله استان آذربایجان‌غربی بیش از پیش گسترش یابد.

تاج در ادامه گفت: در هفته اخیر لیگ برتر فوتبال شاهد حضور بیش از ۸۰ هزار تماشاگر در ورزشگاه ۶۰ هزار نفری یادگار امام تبریز برای تماشای بازی بودیم که این اتفاق کم و بیش در رشته فوتسال نیز در حال رخ دادن است، ولی متاسفانه در استان آذربایجان‌غربی از این نعمت محروم هستیم. امیدواریم تیم‌هایی، چون ۹۰ ارومیه و سردار بوکان نیز با حل مشکلات با هدف‌گذاری به سطوح بالاتر راه یابند و در فوتسال و فوتبال ساحلی نیز چنین برنامه‌ریزی با توجه به حمایت استاندار آذربایجان‌غربی و مدیرکل ورزش و جوانان استان قابل انجام است.

وی در پایان اظهار داشت: مشکل حضور بانوان در ورزشگاه‌ها حل شده و امیدواریم در سراسر کشور با تدبیر کافی مرتفع شود و در خصوص سیستم کمک داور ویدیویی نیز فدراسیون تمام تلاش خود را برای راه‌اندازی در همه ورزشگاه‌ها انجام می‌دهد.

دیدگاه تان را بنویسید