ساپینتو: رسیدن به قهرمانی سخت شد اما تا پایان می‌جنگیم/ یک موقعیت و یک گل، دربی همین است
کد خبر: 23123

ساپینتو: رسیدن به قهرمانی سخت شد اما تا پایان می‌جنگیم/ یک موقعیت و یک گل، دربی همین است

سرمربی تیم فوتبال استقلال با وجود شکست تیمش در دربی تهران گفت که آبی‌پوشان تا‌ آخرین هفته برای دستیابی به قهرمانی تلاش خواهند کرد.

 

به گزارش خودکارنیوز، ریکاردو ساپینتو پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل پرسپولیس اظهار داشت: بازی متعادل بود و آنها (پرسپولیس) چند موقعیت خطرناک داشتند، ما هم موقعیت‌ و فرصت‌های خطرناک بیشتری داشتیم و اگر پاس بهتری می‌دادیم می‌توانستیم گل بزنیم. تساوی در نیمه اول را می‌توانیم بپذیریم.

 

یک موقعیت و یک گل، دربی همین است

وی افزود: در نیمه دوم، پرسپولیس گلی زودهنگام زد. لحظه‌ای که خیلی خوش‌شانس نبودیم و توپ به پشت صالح حردانی و سپس تیر دروازه خورد. یک موقعیت و یک گل، دربی همین است و برای ما این اتفاق افتاد. ما سه امتیاز را می‌خواستیم و حتی مساوی برای‌مان خوب نبود. پس از گل پرسپولیس، آنها از هر راهی که می‌توانستند به دفاع کردن پرداختند. ما سعی کردیم موقعیت‌سازی کنیم، ولی شانسی برای استفاده از کامبک نداشتیم.

 

رسیدن به قهرمانی سخت شد اما تا پایان می‌جنگیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: پیام حیدری داور خوبی است و از او خوشم می‌آید، ولی همه خطاها علیه ما بود. در دربی همه چیز متفاوت است. در دربی باید از شانس‌های‌تان استفاده کنید. آنها یک موقعیت داشتند و یک گل زدند. برای ما رسیدن به قهرمانی سخت شد. با این حال باور داریم و تا پایان می‌جنگیم.

 

ساپینتو پس از اتمام صحبت‌های ابتدایی‌اش درباره دربی حاضر به پاسخگویی به سؤالات خبرنگاران نشد و نشست خبری را ترک کرد.

دیدگاه تان را بنویسید