برانکو: ایران یکی از شانس‌های قهرمانی در جام‌ ملت‌های آسیا است+ ویدئو
کد خبر: 23719

برانکو: ایران یکی از شانس‌های قهرمانی در جام‌ ملت‌های آسیا است+ ویدئو

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به شانس‌های قهرمانی جام‌ ملت‌های آسیا از تیم‌های ایران و ژاپن به عنوان بخت‌های قهرمانی نام برده است.

به گزارش خودکارنیوز، برانکو ایوانکوویچ که مدتی سکان‌دار تیم ملی فوتبال ایران بود و با توجه به حضورش با پرسپولیس در لیگ برتر فوتبال کشورمان شناخت خوبی از فوتبال ما دارد پس از مراسم قرعه‌کشی مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ قطر تاکید کرد: ایران و ژاپن دو گزینه اصلی قهرمانی در این مسابقات هستند اما از استرالیا هم نمی‌توان غافل شد.

سرمربی تیم ملی فوتبال عمان در خصوص مراسم قرعه‌کشی ادامه داد:‌ با توجه به میزبانی قطر از رقابت‌های جام جهانی شاهد بودیم این مراسم هم به بهترین شکل ممکن برگزار شد.

گفتنی است تیم ملی فوتبال ایران در گروه C با تیم‌های امارات، فلسطین و هنگ‌کنگ همگروه است، عمان نیز در گروه F با عربستان، قرقیزستان و تایلند بازی دارد.

 

گروه‌ه‌بندی جام‌ملت‌های آسیا به این شرح است:

گروه A: قطر، چین، تاجیکستان، لبنان

گروه B: استرالیا، ازبکستان، سوریه ،هند

گروه C: ایران، امارات، فلسطین، هنگ کنگ

گروه D: ژاپن، عراق، ویتنام، اندونزی

گروه E: کره جنوبی، اردن، بحرین، مالزی

گروه F: عربستان، عمان، قرقیزستان، تایلند

 

جام ملت‌های آسیا در سال ۲۰۲۳ قرار بود در چین برگزار شود اما به دلیل شرایط کرونایی، چین از میزبانی انصراف داد و قطر به عنوان میزبان جام ملت‌های آسیا انتخاب شد. این دوره از مسابقات از ۲۰ دی تا ۸ بهمن ۱۴۰۲ در قطر برگزار می شود.

دیدگاه تان را بنویسید