افعی‌ها به استانبول رسیدند؛ صعود سزاوارانه‌ اینتر به فینال لیگ قهرمانان
کد خبر: 23879

افعی‌ها به استانبول رسیدند؛ صعود سزاوارانه‌ اینتر به فینال لیگ قهرمانان

تیم فوتبال اینتر با غلبه بر آث‌میلان، جواز حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا را پس از ۱۳ سال کسب کرد.

 به گزارش خودکارنیوز، دیدار تیم‌های اینتر و آث میلان در چارچوب دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه سه‌شنبه شب در ورزشگاه جوزپه مه آتزا با قضاوت کلمنت تورپین برگزار شد که در نهایت این دیدار با برتری یک بر صفر اینتر به پایان رسید.

دیدار رفت با برتری ۲ بر صفر اینتر به پایان رسیده بود و با این اوصاف، افعی‌ها با برتری‌ سه بر صفر در مجموع، به فینال استانبول رسیدند.

نیمه نخست این دیدار درحالی با تساوی بدون گل به پایان رسید که دروازه‌بان‌ها نقش پررنگی در این نتیجه داشته‌اند.

مایک مانیان و آندره اونانا امشب در نهایت آمادگی پا به میدان گذاشتند و هر کدام با یک مهار در جریان بازی موفق شدند تیم‌شان را نجات دهند.

سرانجام لائوتارو مارتینز موفق شد روی پاس روملو لوکاکو در دقیقه ۷۴ قفل دروازه مانیان را باز کند تا اندک امید هواداران میلان برای کامبک و صعود به فینال از بین برود.

این دیدار با برتری یک بر صفر اینتر به پایان رسید و این تیم موفق شد در مجموع با برتری سه بر صفر و پس از ۱۳ سال راهی فینال لیگ قهرمانان اروپا شود.

دیگر فینالیست این رقابت‌ها، چهارشنبه شب از بین تیم‌های منچسترسیتی و رئال مادرید مشخص خواهد شد. بازی رفت با تساوی‌ یک‌ بر یک همراه شده است.

فینال فصل جاری این مسابقات به میزبانی شهر استانبول ترکیه برگزار می‌شود.

 

ترکیب اینتر:

آندره اونانا، فرانچسکو آچربی، متئو دارمیان، الساندرو باستونی، دنزل دومفریس، نیکولو بارلا، هاکان چالهان اوغلو، هنریک میخیتاریان، فدریکو دی مارکو، لائوتارو مارتینز و ادین ژکو

سرمربی: سیمونه اینزاگی

 

ترکیب میلان:

مایک مانیان، داویده کالابریا، مالک تیاو، فیکایو توموری، تئو هرناندز، راده کرونیچ، ساندرو تونالی، براهیم دیاز، جونیور مسیاس، رافائل لیائو و اولیویه ژیرو

سرمربی: استفانو پیولی

دیدگاه تان را بنویسید