سردار حاجی‌زاده: شاهد اتفاقات بزرگی در سال‌های پیش رو خواهیم بود+ ویدئو
کد خبر: 19966

سردار حاجی‌زاده: شاهد اتفاقات بزرگی در سال‌های پیش رو خواهیم بود+ ویدئو

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: عشق و علاقه مردم به حاج قاسم، عمقی است که این عشق، ناشی از روحیه استکبارستیزی شهید است.

به گزارش خودکارنیوز،  امیرعلی حاجی‌زاده، فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در رابطه با شهادت حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: در سومین سالگرد شهادت شهید قاسم سلیمانی عشق، علاقه و حرکت مردم را شاهد هستیم. عشق و علاقه مردم به حاج قاسم، عمقی است که این عشق، ناشی از روحیه استکبارستیزی شهید است.

وی با بیان آنکه مردم با ظلم و استکبار مخالف هستند، تصریح کرد: فردی مانند حاج قاسم سلیمانی با دشمن، یعنی شیطان بزرگ، آمریکا در این سال‌ها می‌جنگد و حرکت و نقشه آن‌ها را پایمال می‌کند و ۷ تریلیون دلاری که آن‌ها هزینه کردند را نیز از بین می‌برد. مردم دوستدار چنین انسانی هستند.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: مقابله با استکبار، حرکت مقطعی و منوط به یک نفر و زودگذر نیست، این حرکت یک جریان ادامه‌دار است و ما شاهد اتفاقات بزرگی در سال‌های پیش‌رو خواهیم بود و اتفاقاتی بزرگی روی خواهد داد.

 کنایه سنگین شریفی مقدم در صبحانه ایرانی به وعده سال گذشته وزیر صمت: مگر نگفتید این قدر خودرو تولید می کنیم که دیگر قرعه کشی نباشد؟ چه شد؟

دیدگاه تان را بنویسید