گردباد در می‌سی‌سی‌پی آمریکا 7 نفر را به کام مرگ کشاند
کد خبر: 22240

گردباد در می‌سی‌سی‌پی آمریکا ۷ نفر را به کام مرگ کشاند

در پی وقوع گردباد و تندباد شدید در ایالت «می‌سی‌سی‌پی» آمریکا، دست‌کم هفت نفر جان خود را از دست دادند.

 

به گزارش خودکارنیوز، مقام‌های محلی و فدرال اعلام کردند که دست‌کم هفت نفر در گردباد شدیدی که اواخر جمعه شب به وقت محلی سراسر «می‌سی‌سی‌پی» را درنوردید و ردی از خسارات را در مسافتی بیش از یکصد مایل برجای گذاشت، جان خود را از دست دادند.

 

رسانه‌های آمریکا گزارش کردند که «تیت ریوز» فرماندار ایالت می‌سی‌سی‌پی در پی وقوع گردباد در پیامی در صفحه توییتری خود نوشت: «امشب بسیاری در منطقه دلتا به دعای شما و حمایت پروردگار نیاز دارند. ما حمایت‌های پزشکی را فعال کردیم و آمبولانس‌ها و دیگر تجهیزات اورژانس را برای مناطق آسیب‌دیده آماده کرده‌ایم. عملیات جستجو و نجات فعال است».

 

«آنجلیا ایستون» بازرس شهرستان شارکی به شبکه ای بی سی نیوز گفته است که دست‌کم هفت نفر در این حادثه جان باخته‌اند که هنوز سن آن‌ها و هویت این افراد مشخص نیست.

 

بر اساس این گزارش، پس از آن‌که اواخر شب گذشته توفان شدیدی ایالت می‌سی‌سی‌پی را در هم کوبید، گردباد شدیدی حدود ساعت ۲۰:۵۰ به وقت محلی در شهر سیلور و رولینگ فورک گزارش شد و پس از آن تندباد از آن منطقه به بخش شمال غربی «چولا» حرکت کرد.

 

مقام‌های محلی می‌گویند که هنوز نتوانسته‌اند برآورد دقیقی از میزان خساراتی که توفان و گردباد ویرانگر برجای گذاشته، به دست آورند.

 

دیدگاه تان را بنویسید