رهبر انقلاب: تمام قدرت‌های دنیا در دفاع مقدس مقابل ما ایستادند
کد خبر: 28293

رهبر انقلاب: تمام قدرت‌های دنیا در دفاع مقدس مقابل ما ایستادند

رهبرانقلاب در جمع طلایه‌داران، خانواده‌های شهدا، هنرمندان، نویسندگان و امدادگران و پیشکسوتان و فعالان دفاع مقدس فرمودند: تمام قدرت های دنیا در دفاع مقدس مقابل جمهوری اسلامی ایران بودند و مشوق اصلی هم بنا به گفته برخی ها آمریکا بود.

به گزارش خودکارنیوز، در آستانه هفته دفاع مقدس، جمعی از طلایه‌داران، خانواده‌های شهدا، هنرمندان، نویسندگان و امدادگران و پیشکسوتان و فعالان دفاع مقدس صبح امروز (چهارشنبه، ۲۹ شهریورماه) با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

این خود احتیاج دارد که تأمل و تفکر شود که راهکار پیدا شود. آنچه که بنده می‌خواهم عرض کنم، این است که واقعه دفاع مقدس یک برهه برجسته و مهمی از تاریخ کشور ماست. این مقطع را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌، واقعه مهم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ باید درست بشناسیم و به اذهان نسل‌های بعدی آن را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ معرفی کنیم. عقیده راسخ بنده این است که اگر نسل‌های پی در پی ما بشناسند جوانب مهم و معنادار دفاع مقدس را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ و بدانند که در این واقعه مهم چگونه ملت ایران توانست خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به سکوی پیروزی برساند و در آنجا با قدرت بایستد. با سربلندی برای آنها در این شناخت درس‌های بزرگی وجود خواهد داشت.

عظمت واقعه دفاع مقدس را باید شناخت

رهبرانقلاب: عقیده راسخ بنده این است که اگر جوانان ما بشناسند...برای آنها در این شناخت درسهای بزرگی وجود خواهد داشت.

دیدگاه تان را بنویسید