آیا تمبرها به تالاب بین‌المللی انزلی نفس می دهند؟
کد خبر: 29483

آیا تمبرها به تالاب بین‌المللی انزلی نفس می دهند؟

رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان بندرانزلی با اشاره به برگزاری مسابقه طراحی تمبر برای نجات تالاب انزلی، گفت: این مسابقه در راستای حمایت از این تالاب با عنوان «نفس دوباره تالاب، زندگی‌بخش دوباره طبیعت شهرمان است» انجام می‌شود.

سید حسن جعفری در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به برگزاری مسابقه طراحی تمبر در راستای حمایت از تالاب‌ بین ‌المللی انزلی، اظهار کرد: در یک اقدام ابتکاری فراخوان برگزاری مسابقه طراحی تمبر در حمایت از تالاب انزلی با عنوان «نفس دوباره تالاب، زندگی‌بخش دوباره طبیعت شهرمان است» برگزار می‌شود.

وی درباره عنوان این اقدام  افزود: این مسابقه طراحی با عنوان «نفس دوباره تالاب، زندگی‌بخش دوباره طبیعت شهرمان است» منتشر شده است.

رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان بندرانزلی گفت: فرمانداری شهرستان بندرانزلی در نظر دارد با همکاری اداره حفاظت محیط زیست، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، آموزش و پرورش و پست شهرستان بندرانزلی تمبری ویژه برای حمایت از تالاب منتشر کند.

جعفری با اشاره به اهمیت نقش هنرمندان در ترویج فرهنگ‌ محیط‌زیستی، تصریح کرد: در این فراخوان از هنرمندان هنرهای تجسمی، نقاشی و دیگر علاقه‌مندان دعوت شده است تا با ارسال آثار خود گامی برای حمایت از این سرمایه ملی و بومی بردارند.

وی از علاقه‌مندان خواست طرح‌های خود را همراه با مشخصات طراح و شماره تماس وی به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بندرانزلی تحویل دهند.

رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان بندرانزلی درباره سایر راه‌های ارسال آثار، تصریح کرد: هنرمندان می‌توانند آثار خود را از طریق پیام‌رسان ایتا به شماره ۰۹۱۱۸۱۸۰۱۵۶ ارسال کنند.

جعفری درباره مهلت ارسال آثار، خاطرنشان کرد: آخرین مهلت ارسال آثار ۲۳ بهمن ماه امسال اعلام شده است.

وی با بیان اینکه آثار ارسالی باید قابلیت کوچک شدن در ابعاد چهار در چهار سانتیمتر را داشته باشند، گفت: قید مکان تالاب انزلی چه به صورت نوشتاری و چه مشخصه تصویری در طرح الزامی است و آثار برگزیده باید در صورت انتخاب و تایید به صورت فایل فتوشاپ به دبیرخانه ارسال شوند.

رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان بندرانزلی با اشاره به اینکه از اثر برگزیده تجلیل به عمل می‌آید، افزود:حق استفاده از اثر نیز برای برگزار کننده مسابقه محفوظ است.

جعفری با اشاره به اینکه در راستای حمایت از محیط زیست همه مردم یک رسانه هستند، از علاقمندان و دوستداران طبیعت بویژه تالاب انزلی خواست، با مشارکت در فعالیت‌های محیط زیستی در ترویج حفاظت از محیط‌زیست استان گیلان و تالاب‌ بین ‌المللی انزلی مشارکت فعال داشته باشند.

دیدگاه تان را بنویسید