ساعی: با کار تیمی به سهمیه المپیک رسیدیم
کد خبر: 29197

ساعی: با کار تیمی به سهمیه المپیک رسیدیم

رئیس فدراسیون تکواندو با بیان اینکه کسب سهمیه از سوی مهران برخورداری ثمره کار تیمی بود، گفت: چالش بسیار سخت و البته شیرینی برای انتخاب ۲ بازیکن اعزامی به مسابقات انتخابی المپیک قاره‌ای خواهیم داشت.

به گزارش خودکارنیوز ، هادی ساعی روز دوشنبه در گفت‌وگو با ایرنا در خصوص کسب سهمیه المپیک پاریس توسط مهران برخورداری تکواندوکار وزن منهای ۸۰ کیلوگرم کشورمان، اظهار داشت: خدا را شکر که برخورداری به سهمیه المپیک رسید و کار تیمی که در گرنداسلم داشتیم به نتیجه ختم شد. واقعا ثمره یک کار تیمی را در این مسابقات دیدیم. بازیکنانی که در مرحله مقدماتی بودند و سپس به ایران بازگشتند نیز در اوزان مختلف کمک زیادی کردند و سپس در مرحله نهایی، دیگر بازیکنان ما در جدول کمک زیادی به مهران برخورداری کردند که باید از آنان تشکر کنم.

رئیس فدراسیون تکواندو، بیان کرد: خوشبختانه تاکنون به ۲ سهمیه المپیک توسط ناهید کیانی و مهران برخورداری دست یافتیم و امکان رسیدن به ۲ سهمیه دیگر در مسابقات قاره‌ای داریم.

وی در پاسخ به این سئوال که به‌نظر می‌رسد اکنون فدراسیون تکواندو یک چالش سخت و البته شیرین برای معرفی تنها دو بازیکن (یک خانم و یک آقا) برای حضور در پیکارهای انتخابی قاره‌ای دارد، گفت: واقعا همین‌طور است که شما گفتید. باید اعضای کادر فنی تیم ملی در جلسه کمیته فنی حاضر شوند و به طور کامل شرایط اوزان مختلف المپیکی که در آن سهمیه نگرفته‌ایم را بررسی کنیم.

ساعی گفت: علاوه بر بازیکنان خودمان، باید شرایط حریفان را هم رصد کرده و ببینیم در کداون وزن شانس بیشتری برای کسب سهمیه و حتی رسیدن به مدال در المپیک را داریم تا دو بازیکن خودمان را مشخص کنیم.

وی تصریح کرد: ابتدا قرار بود مسابقات قاره‌ای، بهار سال آتی در اردن برگزار شود که اکنون مقرر شد در اسفندماه سال جاری در چین برگزار شود و نفرات فینالیست اوزان مختلف، مسافر المپیک خواهند شد و کار در پیکارهای قاره‌ای نیز بسیار سخت است.

ساعی در خصوص عملکرد آرین سلیمی که نتوانست انتظارات را برآورده کند نیز، اظهار کرد: آرین بیشترین شانس را در بین نفرات ما داشت اما نتوانست انتظارات را برآورده کند. او همیشه با آمادگی کامل وارد مسابقات می‌شود و سطح فنی بالایی دارد اما با وجود همه تلاش‌ها، فکر می‌کنم استرس کسب سهمیه اجازه نداد تا همان بازیکن همیشگی باشد.

دیدگاه تان را بنویسید