دولت قبل برنامه ای برای تولید مسکن نداشت/ واگذاری زمین رایگان در جزیره ابوموسی
کد خبر: 26608

دولت قبل برنامه ای برای تولید مسکن نداشت/ واگذاری زمین رایگان در جزیره ابوموسی

مدیر عامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت: دولت قبل برنامه‌ای برای تولید مسکن نداشت، اما اراده‌ای دولت سیزدهم ساخت مسکن است که نیازمند همت و ارتباط تولیدکنندگان و سازندگان هستیم.

به گزارش خودکارنیوز، ارسلان مالکی دیروز (شنبه) در حاشیه بیست و سومین نمایشگاه صنعت ساختمان در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: انباشت تقاضا در بخش مسکن و کمبود به دلیل سیاست‌های دولت قبل وجود دارد که دولت سیزدهم عزم جدی برای ساخت مسکن دارد.

وی افزود: حلقه مفقوده در صنعت ساختمان ارتباط تولیدکنندگان و شرکت های دانش بنیان است که باید سرعت را در اجرای پروژه‌ها افزایش دهیم و سبک سازی را اجرا کنیم تا قیمت تمام شده کاهش یابد که این موضوع بسیار مهمی است.

معاون وزیر راه و شهرسازی عنوان کرد: بعضی از تولیدکنندگان مصالح و تولیداتی دارند که با پروژه‌های ما همخوانی ندارد و بسیار مهم است که شرکت‌های دانش بنیان ورود کنند. نمایشگاه صنعت ساختمان فرصت خوبی برای معرفی و تبادل تولیدات است.

مالکی با بیان اینکه توجه به ظرفیت شرکت های دانش بنیان در صنعت ساختمان ضروری است، گفت: از هفت هزار دانش بنیان کمتر از یک درصد در بخش صنعت فعال هستند.

ارائه زمین رایگان در جزیره ابوموسی

وی ابراز داشت: اهمیت استفاده از فناوری‌های نوین در صنعت ساختمان امروز امری ضروری است.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن به نحوه واگذاری زمین در جزیره ابوموسی اشاره کرد و گفت: پیشنهاداتی در این زمینه ارائه شده و قرار است که حذف برخی از شرایط از جمله فرم ج به تصویب برسد و به هر ایرانی که متقاضی زندگی در این جزیره باشد، زمین تحویل می‌شود.

  • محمد

    سلام در حد اجاره خونه یا شام کمک من کن دولت من راضی هستم اوضاع مالیم خدا شاهد خراب هیچی پول ندارم کارگرم و متاهل و مستاجر .
    الان زمین بدهند ما فقرا چطور تبدیل به خونه کنیم من حاضرم برم اگر کمکم کنند

دیدگاه تان را بنویسید