رفع کامل موانع ترخیص ۱۰۰۰ خودروی خارجی از بنادر و گمرکات هرمزگان
کد خبر: 27209

رفع کامل موانع ترخیص ۱۰۰۰ خودروی خارجی از بنادر و گمرکات هرمزگان

رئیس کل دادگستری هرمزگان از رفع کامل موانع ترخیص ۱۰۰۰ خودروی خارجی از بنادر و گمرکات هرمزگان با پیگیری و اقدام دستگاه قضایی خبر داد.

به گزارش خودکارنیوز،  در راستای تأکیدات رئیس قوه قضاییه به رؤسای کل دادگستری‌ها و دادستان‌های مراکز استان‌های ساحلی مبنی بر حضور میدانی و استمرار سرکشی از انبار‌های گمرکات، بنادر و اموال تملیکی جهت تعیین تکلیف سریع کالا‌های موجود، مجتبی قهرمانی "رئیس کل دادگستری استان هرمزگان" به همراه دادستان مرکز استان و معاون قضایی رئیس کل دادگستری برای پنجاه و سومین بار از بندر شهید رجایی بندرعباس بازدید کرد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان همچنین با حضور در نشست ستاد پیگیری سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی در محل سالن اجتماعات گمرک شهید رجایی بندرعباس، ضمن اخذ گزارش‌های تکمیلی از مسئولین و نمایندگان کلیه ادارات مربوطه، پس از بررسی وضعیت تمامی گروه‌های کالا‌های موجود در این مجتمع بندری، دستورات لازم را خطاب به مسئولان مربوطه صادر کرد.

رئیس کل دادگستری هرمزگان در حاشیه این بازدید اظهار داشت: در جریان پنجاه و سومین بازدید مسئولان قضایی از حوزه بنادر و گمرکات استان، رسیدگی به ۶ موضوع در دستور کار ویژه قرار داشت.

مجتبی قهرمانی تصریح کرد: یکی از این دستور کار‌ها مربوط به تعیین تکلیف ۱۰۰۰ خودروی خارجی وارداتی بود که حدود هشت ماه در بنادر استان به دلیل عدم صدور مجوز استاندارد معطل بودند و خوشبختانه با اقدام به موقع دستگاه قضایی، امروز این مشکل به صورت کامل حل شد.

دیدگاه تان را بنویسید