عرضه و شماره گذاری حدود ۲ هزار دستگاه
کد خبر: 28633

عرضه و شماره گذاری حدود ۲ هزار دستگاه

­مدیر بازاریابی و شبکه فروش ایران خودرو از عرضه بیش از ۲۸۰ هزار دستگاه خودرو به بازار در نیمه نخست امسال خبر داد و گفت: در ۲ ماه اخیر نیز روزانه حدود ۲ هزار دستگاه شماره گذاری و عرضه شده است.

به گزارش خودکارنیوز ، آقای کیوان پناهی : میزان تولید در مقایسه با سال گذشته ۱۶ درصد افزایش داشته برای همین شماره گذاری و تحویل نیز سرعت گرفته است. وی ادامه داد: آمار شماره گذاری خودرو‌ها در پلیس راهور وجود دارد و عرضه خودرو هیچ توقف یا کاهشی نداشته است.

مدیر بازاریابی و شبکه فروش ایران خودرو افزود: ممکن است گاهی بخاطر الزامات جدید سازمان ملی استاندارد برخی از محصولات جدید با تأخیر روانه بازار شوند، اما روند تحویل به گونه‌ای است که خودرو‌ها در انبار شرکت دپو نمی‌شوند و تأخیر در تحویل که قبلا در بعضی محصولات نظیر تارا حتی به ۲ ماه هم می‌رسید، اکنون به کمتر از یکماه رسیده است.
آقای پناهی با اشاره به طرح خودروی مادران، گفت: در آخرین ثبت نام طرح مادران بیش از ۱۵ هزار دستگاه خودرو در سامانه یکپارچه عرضه کردیم و بر اساس ثبت نام‌های سال گذشته و بنابر تکلیف در موعد مقرر به مشتریان تحویل داده شده است.
وی اضافه کرد: تعدادی محدودی از خودرو‌های طرح مادران با تأخیر تحویل داده می‌شود که این تأخیر بدلیل الزامات جدید استاندارد بوده و این خودرو‌ها بزودی فراخوان و ثبت نام آن‌ها تکمیل می‌شود. 
مدیر بازاریابی و شبکه فروش ایران خودرو عنوان کرد: شرایطی فراهم شده تا مشتریانی که در استان‌های دورتر از تهران هستند بتوانند با تحویل حضوری، خودروی خودر را سریعتر تحویل بگیرند و اگر خودشان تمایل داشته باشند می‌توانند بصورت حضوری به کارخانه مراجعه کنند که در این صورت هزینه حمل خودرو نیز به آن‌ها بازگردانده می‌شود.

دیدگاه تان را بنویسید