آماده سازی زمین برای ساخت دو میلیون واحد مسکونی
کد خبر: 28859

آماده سازی زمین برای ساخت دو میلیون واحد مسکونی

معاون امور مجلس رئیس جمهور از آماده سازی زمین برای ساخت دو میلیون واحد مسکونی در سراسر کشور خبر داد و گفت: این موضوع می‌تواند تحولی در ساخت مسکن ایجاد کند.

به گزارش  خودکارنیوز ،  سید محمد حسینی معاون امور مجلس رئیس جمهور در آیین افتتاحیه بیست و هشتمین نمایشگاه کاشی و سرامیک کشور با اشاره به ظرفیت‌های بی نظیر خدادادی در کشور مانند معادن متنوع، خاک مرغوب و انرژی مناسب افزود: استفاده از ظرفیت ایرانیان خارج از کشور برای سرمایه گذاری در ایران اسلامی در دستور کار قرار گرفته است.
 
به گفته معاون رئیس جمهور؛ رتبه پنجم ایران در صادرات کاشی و سرامیک و حضور جدی بخش خصوصی در این صنعت نشانی از تاثیر  و جایگاه خاص این صنعت در چرخه اقتصادی کشور است. 
 
وی عصر جدید را عصر تحول و رقابت دانست و گفت: مدیریت قوی، تلاش برای کاهش هزینه‌های تولید، استفاده مناسب از ظرفیت‌های خدادادی کشور و توجه به ذوق و قریحه هنرمندانه ایرانی در تولیدات محصولات کاشی و سرامیک می‌تواند این صنعت را بیش از پیش توسعه دهد.
 
موفقیت صنعت کاشی و سرامیک در تولید و صادرات 
 
رئیس انجمن صنفی کاشی و سرامیک ایران نیز در این مراسم با اشاره به تحولات بی نظیر در توسعه صنعت کاشی و سرامیک کشور گفت: محصولات کاشی و سرامیک هم اکنون به ده‌ها کشور جهان صادر می‌شود و این صنعت در حوزه بازاریابی (مارکتینگ)، صنعت، تولید و صادرات موفقیت‌های بی نظیری در سطح بین المللی به دست آورده است.
 
صفدری زاده با تاکید بر اینکه مشاوره‌های تخصصی وزارت صمت با تشکل‌های صنفی می‌تواند مشکلات را رفع کند، گفت: گاهی با یک بخشنامه که بدون توجه به حیثیت ملی و تعهدات صادراتی صادر می‌شود، در صادرات محصولات اختلال جدی صورت می‌گیرد و این در حالی است که با مشاوره‌های تخصصی می‌توان از مشکلات دوری کرد.
 
رئیس انجمن صنفی کاشی و سرامیک ایران اجتناب از موازی کاری و دوری از دودستگی را یک ضرورت دانست و گفت: در هر فعالیتی باید منافع ملی و صنفی در نظر گرفته شود.
 
بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی صنعت کاشی و سرامیک کشور در ۷ گروه تخصصی و با حضور ۱۳۵ واحد تولیدی شرکت داخلی و خارجی از امروز تا ۱۲ آبان ماه در نمایشگاه شهر آفتاب میزبان علاقه‌مندان و صنعتگران است. همچنین هیئت‌های تجاری از ۴۰ کشور دنیا از بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کاشی، سرامیک و چینی بهداشتی بازدید خواهند کرد.

دیدگاه تان را بنویسید