نتانیاهو: مانع برنامه هسته‌ای ایران می‌شوم/دستور ترور فرماندهان جهاد را صادر کرده بودم
کد خبر: 23637

نتانیاهو: مانع برنامه هسته‌ای ایران می‌شوم/دستور ترور فرماندهان جهاد را صادر کرده بودم

نخست وزیر رژیم صهیونیستی یاوه گویی‌های خود درباره برنامه هسته‌ای ایران را مجددا تکرار کرد.

به گزارش خودکارنیوز، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد که ارتش این رژیم برای جنگ در چند جبهه و هرگونه تحول در میدان آماده است.

طبق گزارش روسیا الیوم، نتانیاهو در جلسه امروز کابینه "اسرائیل" گفت: "ما در بحبوحه عملیات نظامی هستیم و برای هر تحولی آماده ایم؛ هرکس به ما آسیب برساند آسیب خواهد دید".

نخست وزیر رژیم صهیونیستی با اشاره به جنایت این رژیم در سحرگاه امروز سه شنبه و شهادت سه تن از فرماندهان گردان‌های قدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی در نوار غزه، افزود: "این فرماندهان مسئول شلیک موشک از غزه به اسرائیل هستند و عملیات ضد اسرائیلی در کرانه باختری را هدایت می‌کنند".

بنیامین نتانیاهو در ادامه اظهارات خود بار دیگری به لفاظی علیه برنامه هسته‌ای جمهور اسلامی ایران پرداخت و گفت: به تلاش برای جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای ادامه خواهیم داد و این سیاست من و سیاستی است که اسرائیل دنبال می‌کند. 

وی در ادامه یاوه گویی‌های خود ضمن اتهام زنی به ایران گفت که «باید در مقابل همه نقشه‌هایی که به دنبال متزلزل کردن امنیت و ثبات در منطقه است، بایستیم».

نخست وزیر رژیم صهیونیستی ضمن هذیانگویی در مورد اینکه مسئولیت حفاظت از ایران را به هیچ طرف دیگری نخواهد داد (!) ادعا کرد: با ایران در جبهه‌های مختلف مقابله می‌کنیم و تلاش می‌کنیم مانع از تعمیق فعالیت‌های بی ثبات کننده ایران در لبنان و سوریه شویم.

نتانیاهو با اشاره به اینکه دستور آماده شدن برای ترور فرماندهان جهاد اسلامی در غزه را از هفته گذشته صادر کرده بود، گفت که این عملیات با تلاش مشترک ارتش و شاباک انجام شد و اقدام به از میان برداشتن سه فرمانده جهاد اسلامی در غزه کردیم.

نتانیاهو قبل از این جلسه، با حضور وزیر جنگ، رئیس شاباک، رئیس ستاد ارتش، رئیس موساد، وزیر امور استراتژیک و وزیر امنیت رژیم، ارزیابی‌های گسترده‌ای را از شرایط موجود انجام داد.

شبکه عبری "کان" گزارش داد که نتانیاهو از وزرا خواسته تا با آغاز عملیات نظامی موافقت کنند و به نخست وزیر و وزیر ارتش اجازه دهند تا بدون تشکیل جلسه در کابینه تصمیم بگیرند.

همچنین برخی رسانه گزارش دادند که نتانیاهو در جمع مسئولان ارشد امنیتی این رژیم، ایران را عامل بیشتر مشکلات این رژیم خوانده و گفته است: "روشن است که ۹۵ درصد از مشکلات امنیتی اسرائیل از ایران ناشی می‌شود".

دیدگاه تان را بنویسید