اروپا در مدار سوانح هوایی؛ سقوط هواپیما در سوئیس و کشته شدن چند نفر
کد خبر: 24000

اروپا در مدار سوانح هوایی؛ سقوط هواپیما در سوئیس و کشته شدن چند نفر

در ادامه سوانح هوایی در اروپا، منابع رسانه‌ای از سقوط یک هواپیما در منطقه ناهموار در غرب سوئیس و کشته شدن چند نفر خبر دادند.

به گزارش خودکارنیوز، منابع رسانه‌ای در حالی از سقوط یک هواپیما در سوئیس در روز شنبه خبر دادند که یک فروند جنگنده نیروی هوایی اسپانیا نیز با سانحه مواجه شد و سقوط کرد.  

به گزارش خبرگزرای آلمانی «دی پی ای» به نقل از پلیس، سقوط این هواپیما حدود ساعت ۱۰:۲۰ صبح به وقت محلی در نزدیک دریاچه «نوشاتل» در غرب سوئیس رخ داد. پلیس منطقه اعلام کرده صبح شنبه در یک سانحه هوایی در غرب سوئیس در نزدیکی مرز فرانسه چندین نفر جان خود را از دست دادند.

رسانه‌های محلی از تلاش‌ها جهت نجات بازماندگان ناگهانی این سانحه هوایی علی‌رغم ناهموار بودن جغرافیایی این منطقه خبر دادند. برخی رسانه‌ها گزارش کرده‌اند که این هواپیما از نوع سبک بوده است و طی این سانحه سه نفر جان باخته‌اند

در یک سانحه هوایی دیگر در اروپا، یک فروند جنگنده «اف-۱۸» روز شنبه در پایگاه هوایی «ساراگوسا» در اسپانیا سقوط کرد و باعث انفجار و آتش بزرگ نزدیک یک بزرگراه شلوغ شد. خلبان این جنگنده توانست قبل از وقوع فاجعه موفق به خروج شود. یک روزنامه محلی اسپانیایی گزارش داد خلبان این جت دچار جراحت از ناحیه پا شده و آسیبی به فرد دیگری در پی سقوط این جت گزارش نشده است. خلبان به بیمارستان نظامی ساراگوسا منتقل شده است.

این سانحه ظهر شنبه به وقت محلی در جریان نمایشگاهی در این پایگاه و در حالیکه خلبان مشغول مانور بود، رخ داد. تصاویر سقوط جنگنده اف-۱۸ شیرجه ناگهانی آن را به سمت زمین نزدیک یک منطقه شهری پرتراکم نشان می‌دهد و پس از آن توده بزرگ دود به آسمان بلند می‌شود.

دیدگاه تان را بنویسید