ماموران امنیتی روسیه وارد ساختمان مرکزی نیروهای واگنر شدند+ ویدئو
کد خبر: 25153

ماموران امنیتی روسیه وارد ساختمان مرکزی نیروهای واگنر شدند+ ویدئو

اشا تودی گزارش داد که ماموران امنیتی روسیه وارد مقر نیروهای شبه‌نظامی واگنر واقع در شهر سن پترزبورگ شدند.

به گزارش خودکارنیوز، تارنمای شبکه تلویزیونی راشا تودی دقایقی پیش به نقل از منابع محلی نوشت که ماموران امنیتی روسیه وارد مقر نیروهای واگنر در شهر سن پترزبورگ شدند و این امر نشاندهنده بازرسی قریب الوقوع این مکان است.

دو اتوبوس حامل پلیس ضد شورش در نزدیکی این ساختمان پارک شده اند. پیشتر خبرگزاری تاس گفته بود که اوضاع در این ناحیه آرام است.

پس از آنکه فرمانده گروه واگنر، ارتش روسیه را به حمله به نیروهایش متهم کرد، شهر روستوف و برخی از جاده های نزدیک به مرز روسیه و اوکراین شاهد حضور نیروهای شبه نظامی واگنر بود.

یوگنی پریگوژین بنیانگذار گروه واگنر جمعه در ویدیویی گفته بود: یک حمله راکتی به اردوگاه‌های گروه واگنر انجام شد. افراد زیادی قربانی شده‌اند. به گفته کسانی که شاهد حمله بودند این راکت از پشت جبهه یعنی توسط نیروهای وزارت دفاع فدراسیون روسیه شلیک شده بود.

وی که در ماه‌های گذشته حملات لفظی شدیدی علیه سرگئی شویگو وزیر دفاع و والری گراسیموف رئیس ستاد مشترک ارتش روسیه داشته است، گفت: وزارت دفاع تلاش می‌کند جامعه و رئیس جمهوری را فریب داده و قصه‌ای درباره تهاجم اوکراین و برنامه‌ریزی آنها برای حمله به ما با همکاری ناتو بسازد.

حجم ویدیو: 772.83K | مدت زمان ویدیو: 00:00:08 دانلود ویدیو

دیدگاه تان را بنویسید