کشف کوکائین در کاخ سفید
کد خبر: 25536

کشف کوکائین در کاخ سفید

یک مقام سرویس مخفی آمریکا روز سه شنبه به وقت محلی اعلام کرد در حال بررسی "مقدار کمی" از "ماده سفید و پودری" است که روز یکشنبه در "منطقه کاری در ضلع غربی" کاخ سفید کشف و کوکائین تشخیص داده شده است.

به گزارش خودکارنیوز، شبکه تلویزیونی ان بی سی آمریکا روز سه شنبه به وقت محلی گزارش داد: طبق گزارش رادیویی از آتش نشانی واشنگتن، این ماده که در آزمایش میدانی، کوکائین تشخیص داده شد، یکشنبه شب منجر به تخلیه موقت کاخ سفید شد.

سرویس مخفی آمریکا در بیانیه ای اعلام کرد که در حال آزمایش این ماده است و تشخیص داده است که این ماده " خطرناک" نیست.

آنتونی گوگلیلمی، سخنگوی سرویس مخفی آمریکا گفت: مجتمع کاخ سفید عصر یکشنبه به منظور احتیاط و به دلیل تحقیقات ماموران سرویس مخفی به صورت موقت تعطیل شد.

این سخنگوی سرویس مخفی آمریکا ادامه داد: ارزیابی های اولیه نشان داد که این ماده خطرناک نیست. این ماده برای ارزیابی بیشتر ارسال شد و تحقیقات در مورد علت و نحوه ورود آن به کاخ سفید در حال انجام است.

برخی رسانه های آمریکایی اعلام کردند کوکائین در کتابخانه کاخ سفید که از اماکن عمومی برای بازدید مردم است، کشف شده است و دو طبقه پایین‌تر از محل سکونت ریاست جمهوری آمریکا قرار دارد.

جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در زمان کشف این ماده در کاخ سفید نبود. او روز جمعه به کمپ دیوید رفت و صبح سه شنبه به وقت محلی به واشنگتن بازگشت.

کاخ سفید از اظهار نظر در خصوص کشف کوکائین خودداری کرده است.

دیدگاه تان را بنویسید