شلیک توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
کد خبر: 25592

شلیک توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان

رسانه‌های صهیونیستی از شلیک ۱۵ گلوله توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی به سوی جنوب لبنان خبر دادند و مدعی شدند که این اقدام در پاسخ به حملات خمپاره‌ای از لبنان به سوی اسرائیل صورت گرفته است.

به گزارش خودکارنیوز، رسانه‌های صهیونیستی از شلیک 15 گلوله توپخانه‌ به سوی مناطقی در نزدیکی «کفرشوبا» در جنوب لبنان خبر دادند.

پایگاه «المیادین» اعلام کرد که  رژیم صهیونیستی  از منطقه «زاعوره»،  مناطق «کفرشوبا » و «کفر حمام » در جنوب لبنان را بمباران توپخانه ای کرد.

یک شبکه صهیونیستی اعلام کرد  که این اقدام در پاسخ به شلیک 3 خمپاره از لبنان به سمت  اسرائیل (اراضی اشغالی ) بوده که هیچ تلفاتی به همراه نداشته است.

رسانه‌‌های رژیم صهیونیستی به نقل از منابع امنیتی  تاکید کردند که حمله جدید لبنان به سمت اسرائیل، با پرتابه‌های کوتاه برد صورت گرفت و بدین ترتیب رهگیری نشده است.

منابع صهیونیستی اعلام کردند که سیستم آژیر خطر این رژیم در مرز لبنان با سرزمین های اشغالی فعال نشده است.

پیش از این رسانه‌های خبری  از شنیده شدن صدای دو انفجار در حومه کفرشوبا در جنوب لبنان خبر دادند.

برخی رسانه‌های نیز  از شلیک راکت از منطقه کفرشوبا به سمت مزارع اشغالی شبعا خبر دادند.

خبرگزاری رویترز نیز به نقل از منابع امنیتی از شلیک حداقل  یک موشک از جنوب لبنان به سمت اراضی اشغالی خبر داد.

النشره نیز اعلام کرد که یک راکت که از منطقه «بسطرا» شلیک شده بود در جنوب «الوزانی» ساقط شد و ارتش اسرائیل نیز تنها یک خمپاره به سوی مکانی که از آنجا، راکت شلیک شده بود، شلیک کرد.

 

این خبر درحالی منتشر می شود که حزب‌الله لبنان دیروز صبح در بیانیه‌ای  اعلام کرد که نیروهای اشغالگر صهیونیستی  اخیرا اقدامات خطرناکی در بخش شمالی روستای مرزی  الغجر  انجام داده‌اند.

در ادامه این بیانیه آمده است: این اقدامات خطرناک و تحول بزرگ ، اشغال کامل بخش لبنانی الغجر با زور سلاح است. این اقدام نقض معمول از سوی نیروهای اشغالگر که هر از گاهی به آن عادت کرده‌اند، نیست.

حزب‌الله تصریح کرد: در مواجهه با این تحول خطرناک از همه نهادها به ویژه دولت لبنان و نیز مردم لبنان و کلیه  نیروهای  سیاسی و داخلی می‌خواهیم که مانع این اشغالگری شوند و از اقدامات تجاوزکارانه  دشمن جلوگیری کنند و برای آزادسازی این بخش از سرزمینمان و بازگرداندن آن به  آغوش میهن تلاش کنند.

دیدگاه تان را بنویسید