سازمان ملل: سوخت بیمارستان‌های غزه فقط برای 24 ساعت کافی است
کد خبر: 28744

سازمان ملل: سوخت بیمارستان‌های غزه فقط برای ۲۴ ساعت کافی است

دفتر هماهنگیهای امور بشردوستانه سازمان ملل اعلام کرد که توقف ژنراتورهای پشتیبان در بیمارستانهای غزه جان هزاران نفر را در معرض خطر قرار داده است.

به گزارش خودکارنیوز ، دفتر هماهنگی امور بشردوستانه سازمان ملل اعلام کرد که ذخیره سوخت در تمام بیمارستان‌های نوار غزه تنها برای 24 ساعت کافی است.

دفتر هماهنگی امور بشردوستانه سازمان ملل همچنین گفته: توقف ژنراتورهای پشتیبان در بیمارستان‌های نوار غزه هزاران بیمار را در معرض خطر مرگ قرار می دهد.

رژیم صهیونیستی از روزهای گذشته با محاصره همه جانبه نوار غزه آب، برق و سوخت غزه را کاملا قطع کرده است.

پیش از این وزیر بهداشت فلسطین از جامعه بین‌المللی، سازمان ملل متحد و سازمان‌های بین‌المللی حقوق بشری و بشردوستانه درخواست کرد تا از بیمارستان‌ها، مراکز درمانی، آمبولانس‌ها، پرسنل بهداشتی و بیماران و مجروحانی که هر روز در معرض بمباران‌های رژیم صهیونیستی قرار می‌گیرند، فوراً حمایت فوری کنند.

از سوی دیگر «خلیل الدقران»، رئیس اتحادیه پرستاران و سرپرست بیمارستان «شهدای الاقصی» در نوار غزه هم ، نسبت به فروپاشی بخش‌های بهداشتی و درمانی در نتیجه تجاوزات رژیم صهیونیستی به ساکنان غزه هشدار داده و گفته بود: «مقدار سوخت موجود در بیمارستان‌های غزه برای ساعات محدودی کافی است».

دیدگاه تان را بنویسید