کتائب القسام 3 خودرو و 2 تانک ارتش اسرائیل را منهدم کرد
کد خبر: 29103

کتائب القسام ۳ خودرو و ۲ تانک ارتش اسرائیل را منهدم کرد

شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) اعلام کرد گروهی از نظامیان اسرائیلی را در غزه از پا درآورده و 3 خودروی نظامی و 2 تانک ارتش رژیم صهیونیستی را به طور کامل منهدم کرده است.

به گزارش خودکارنیوز ، «کتائب القسام» شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، ظهر امروز (یکشنبه) از حمله به نظامیان اسرائیلی در نقاط مختلفی از نوار غزه خبر داد.

شاخه نظامی حماس اعلام کرد رزمندگان مقاومت ۵ خودروی ارتش رژیم صهیونیستی را در شرق «دیر البلح» با در اقدامی استشهادی با بمب و راکت‌های «یاسین ۱۰۵» هدف قرار دادند که به دنبال آن، ۳ خودرو به طور کامل منهدم شد.

کتائب القسام همچنین در بیانیه دوم خود اعلام کرد گروهی از نظامیان اسرائیلی را که در داخل یک ساختمان در «بیت حانون» مستقر بودند، با راکت‌های سنگرشکن «TBG» هدف قرار داده و بعد از درگیری با نظامیان صهیونیست تعدادی از آن‌ها را از پا درآورده‌ است.

این گروه همچنین لحظاتی بعد خبر داد نیروهای مقاومت توانسته‌اند ۲ تانک ارتش اسرائیل را با راکت‌های یاسین ۱۰۵ در جنوب بیت لاهیا هدف قرار دهند.

شاخه نظامی حماس صبح امروز نیز اعلام کرده بود در اقدامی غافلگیرانه گروهی متشکل از حدودا ۶۰ نظامی اسرائیلی را در منطقه «جحر الدیک» از پا درآورده است.

نبرد رزمندگان مقاومت فلسطین و نیروهای رژیم صهیونیستی بعد از ۷ روز آتش‌بس موقت صبح روز جمعه هفته گذشته از سر گرفته شده است.

دیدگاه تان را بنویسید