سازمان ملل حمله تروریستی راسک را به دولت و ملت ایران تسلیت گفت
کد خبر: 29183

سازمان ملل حمله تروریستی راسک را به دولت و ملت ایران تسلیت گفت

سخنگوی سازمان ملل متحد حمله تروریستی در استان سیستان و بلوچستان که به شهادت 11 تن از نیروهای فراجا منجر شد را شدیدا محکوم کرد.

به گزارش خودکارنیوز ، «عوامل حادثه راسک در ایران باید به دست عدالت سپرده شوند». سخنگوی آنتونیو گوترش دبیر کل سازمان ملل متحد «استفان دوژاریک» با بیان این مطلب حادثه تروریستی بامداد جمعه در راسک در استان سیستان بلوچستان را قویا محکوم کرد. 

دوژاریک در پاسخ به سوالی درباره این حادثه که بامداد روز جمعه اتفاق افتاد گفت که «ضرورت ایجاب میکند که عوامل این حادثه به دست عدالت سپرده شوند». 

سخنگوی گوترش همچنین تاکید کرد که سازمان ملل متحد ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های داغدار، این مصیب را به دولت و ملت ایران تسلیت می‌گوید و برای مجروحان این حادثه آرزوی بهبودی و سلامتی می‌کند.

سید مجید میراحمدی معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور شامگاه گذشته در ارتباط با حمله تروریستی به مقر انتظامی شهرستان راسک، گفت: ساعت 2 بامداد جمعه براساس بر آورده‌های اولیه نزدیک به 10 تن از تروریست‌ها به یکی از مقرهای انتظامی در شهرستان راسک حمله و برای جلوگیری از رسیدن نیروهای کمکی، در مسیر نیروهای اعزامی اجرای کمین می‌کنند.

وی ادامه داد: نیروهای انتظامی موفق می‌شوند در این کمین با شجاعت، شهامت، شهادت‌طلبی و مقاومت با عبور از کمین و تقدیم 2 شهید، خود را به مقر برسانند.

معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور، تصریح کرد: براساس تبادل آتش سنگین شدید و برتری نیروهای خودی، تروریست‌ها مجبور به فرار می‌شوند؛ در این نبرد تن به تن 11 تن از نیروهای فراجا به شهادت می‌رسند و شش تن نیز مجروح می‌شوند.

دیدگاه تان را بنویسید