حملات مقاومت عراق به سه پایگاه آمریکا در سوریه
کد خبر: 29359

حملات مقاومت عراق به سه پایگاه آمریکا در سوریه

گروه «مقاومت اسلامی عراق» اعلام کرد که در حمایت از مردم غزه و مقابله با اشغالگری آمریکا در منطقه، ۳ پایگاه آن در خاک سوریه را هدف حملات قرار داده است.

به گزارش خودکارنیوز ، منابع محلی بامداد یکشنبه از وقوع حملاتی علیه پایگاه‌های نظامی غیرقانونی آمریکا در خاک سوریه خبر دادند.

گروه «مقاومت اسلامی عراق» بامداد یکشنبه اعلام کرد که در حمایت از مردم غزه و مقابله با اشغالگری آمریکا در منطقه، پایگاه «خراب الجیر» در سوریه را با موشک هدف قرار داده است.

ساعتی بعد، کانال تلگرامی «صابرین نیوز» از حمله به محل استقرار اشغالگران آمریکایی در میدان نفتی «العمر» در دیرالزور خبر داد.

صابرین‌نیوز در ادامه در خبری فوری گزارش داد که محل استقرار اشغالگران آمریکایی در روستای «الخضراء» در سوریه نیز هدف حمله قرار گرفته است که این دومین حمله به پایگاه‌های آمریکا طی ۵ دقیقه اخیر بود.

مقاومت اسلامی عراق باز هم طی بیانیه‌ای اعلام کرد که در حمایت از مردم غزه و مقابله با اشغالگری آمریکا در منطقه، پایگاه‌های آمریکا در میدان نفتی «العمر» و روستای «الخضراء» در سوریه را با دو پهپاد هدف قرار داده است.

مقاومت اسلامی عراق تاکنون ده‌ها بار پایگاه‌های آمریکا را در شرق و شمال شرق سوریه و در غرب و شمال عراق هدف حمله پهپادی و راکتی قرار داده است. مقاومت عراق، آمریکا را مسئول اصلی حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه می‌داند و تاکید کرده است که تا زمان توقف تجاوزات علیه غزه به حملات خود ادامه خواهد داد.

 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید