علت آتش‌سوزی اداره تعزیرات جیرفت در دست بررسی است
کد خبر: 23608

علت آتش‌سوزی اداره تعزیرات جیرفت در دست بررسی است

رئیس آتش نشانی جیرفت با اشاره به جزییات حریق در بایگانی تعزیرات حکومتی جیرفت، گفت: احتمال دخالت انسانی و عمدی بودن حریق در دست بررسی است.

به گزارش خودکارنیوز، ، یوسف سالاری رئیس آتش نشانی جیرفت عصر دیروز در جمع خبرنگاران با اشاره به جزئیات آتش‌سوزی در ساختمان تعزیرات حکومتی جیرفت، اظهار داشت: در پی وقوع آتش سوزی در اداره تعزیرات حکومتی جیرفت ساعت 23:16 شب یکشنبه گروه‌های آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه تیم‌های آتش‌نشانی پس از سه دقیقه به محل حادثه وارد شده و شروع به اطفای حریق کردند، گفت: در این حادثه ساختمان اصلی دچار دودزدگی شده اما قسمتی از بایگانی ساختمان بایگانی اداره تعزیرات جیرفت و بخشی از محتویات آن دچار آتش سوزی شده است.

رئیس آتش نشانی جیرفت با اشاره به اینکه به بخشی از بایگانی این اداره خسارت وارد شد اما کسی آسیب ندیده است، بیان کرد: علت دقیق آتش سوزی در دست بررسی است اما احتمال دخالت عامل انسانی و عمدی بودن حریق وجود دارد.

وی با بیان اینکه این ساختمان فاقد علائم هشدار دهنده و وسایل اطفای حریق بوده است، افزود: به بیشتر ادارات فاقد این سیستم اخطاریه داده شده که آن را راه اندازی کنند و اداراتی که گواهی ایمنی گرفته‌اند از سیستم اعلام حریق برخوردار هستند.

دیدگاه تان را بنویسید