انهدام باند قاچاق سلاح در ایرانشهر/ کشف ۲۰ قبضه کلت کمری
کد خبر: 25106

انهدام باند قاچاق سلاح در ایرانشهر/ کشف ۲۰ قبضه کلت کمری

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از انهدام باند قاچاق سلاح و مهمات جنگی و کشف ۲۰ قبضه سلاح کلت کمری و ۴۰ تیغه خشاب در عملیات مقتدرانه پلیسی در شهرستان ایرانشهر خبر داد.

به گزارش خودکارنیوز، سردار دوستعلی جلیلیان اظهار داشت: در اجرای طرح سراسری مبارزه با سلاح‌ و مهمات غیرمجاز ، ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی مرکز استان با انجام اقدامات فنی و تخصصی پلیسی از فعالیت اعضای باند حرفه ای قاچاق سلاح و مهمات جنگی در سطح شهرستان ایرانشهر مطلع و بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: در ادامه با اشراف اطلاعاتی ماموران پلیس، تعقیب و مراقبت نامحسوس متهمان و رصد لحظه ای تحرکات اعضای سه نفره این باند به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی خاطر نشان کرد: در نهایت در یک عملیات هماهنگ و منسجم پلیسی و با سرعت عمل خوب ماموران پلیس اطلاعات، هر سه متهم در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

سردار جلیلیان افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهمان 20 قبضه سلاح کلت جنگی به همراه 40 تیغه خشاب و تعدادی فشنگ مربوطه کشف شد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: از اعضای این باند دو دستگاه خودرو سواری توقیف شد که تحقیقات پلیس در این خصوص همچنان ادامه دارد.

دیدگاه تان را بنویسید