تمهیدات ترافیکی پلیس برای برگزاری مراسم جشن عید غدیر در پایتخت+ ویدئو
کد خبر: 25566

تمهیدات ترافیکی پلیس برای برگزاری مراسم جشن عید غدیر در پایتخت+ ویدئو

رئیس پلیس راهور تهران اقدامات و تمهیدات ترافیکی پلیس را برای برگزاری جشن عید غدیر را تشریح کرد.

به گزارش خودکارنیوز، سردار محمد حسین حمیدی در خصوص تمهیدات ترافیکی پلیس راهور تهران برای برگزاری مهمانی ۱۰ کیلومتری در پایتخت، اظهار کرد: جشن عید غدیر امسال را از میدان امام حسین (ع) تا میدان آزادی شاهد خواهیم بود، طرح‌های خاص پلیس برای برگزاری این مراسم از مدت‌ها قبل پیش بینی شده است.

رئیس پلیس راهور تهران تصریح کرد: در زمان برگزاری مراسم، مبادی شمال به جنوب خیابان آزادی بسته می‌شود و از ساعت ۱۲ روز جمعه به صورت نسبی اعمال محدودیت را آغاز خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه از ساعت ۱۴ روز برگزاری مراسم مسدودیت کامل محل تردد شهروندان در مراسم عید غدیر را خواهیم داشت، گفت: از ساعت ۲۲ شب قبل از برگزاری مراسم، تردد ناوگان حمل و نقل عمومی اتوبوس رانی در خطوط ویژه متوقف خواهد شد تا مسیر در اختیار کسانی قرار گیرد که قرار است برای برگزاری مراسم عید غدیر تدابیر خاص خود را در این خطوط اتخاذ کنند.

سردار حمیدی در پاسخ به این سوال که شهروندان در زمان برگزاری مراسم عید غدیر در چه محل‌هایی می‌توانند خودرو‌های خود را پارک کنند، بیان کرد: رینگ داخلی میدان آزادی، خیابان‌های آزادی، آذربایجان، جمهوری، بهارستان، دماوند، طالقانی، جمالزاده بلوار کشاورز و بزرگراه یادگار امام (ره) برای پارک خودرو‌ها توسط شهروندان مناسب است.

وی افزود: پایان محدودیت‌های ترافیکی پلیس تا پایان حضور مردم در مراسم ویژه عید غدیر است.

رئیس پلیس راهور با بیان اینکه ساعت فعالیت مترو در روز برگزاری مراسم عید غدیر تا ساعت ۱ بامداد روز بعد افزایش پیدا کرده است، گفت: شهروندان می‌توانند از ناوگان حمل نقل عمومی مترو، تاکسی‌ها که در ووردی و خروجی مسیر برگزاری مراسم مستقر هستند برای جابه جایی استفاده کنند.

حجم ویدیو: 14.09M | مدت زمان ویدیو: 00:03:16 دانلود ویدیو

دیدگاه تان را بنویسید