گردو خاک و افزایش ابر در برخی از نقاط کشور
کد خبر: 26664

گردو خاک و افزایش ابر در برخی از نقاط کشور

امروز سه شنبه با گذر امواج کم دامنه از تراز میانی جو در دامنه های البرز مرکزی واقع در مازندران، زنجان، قزوین، البرز، تهران و سمنان همچنین در دامنه های زاگرس مرکزی واقع در استانهای مرکزی قم، غرب اصفهان و چهارمحال و بختیاری افزایش ابر در بعضی ساعات رگبار پراکنده گاهی همراه با رعدوبرق وزش باد شدید و گردوخاک پیش بینی می شود.

به گزارش خودکارنیوز، در ساعات بعد از ظهر در ارتفاعات جنوب شرق فارس،هرمزگان و جنوب کرمان نیز ابرناکی و رگبار پراکنده و وزش باد رخ می دهد. 

چهارشنبه در ارتفاعات البرز مرکزی بارش خفیف انتظار می رود و در چهارمحال و بختیاری ارتفاعات غرب و جنوب اصفهان مناطقی از شمال و جنوب فارس ارتفاعات هرمزگان و جنوب کرمان بویژه در ساعات بعد از ظهر افزایش ابر گاهی رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید رخ میدهد

پنجشنبه تا روز شنبه در ارتفاعات شمال و شرق هرمزگان و جنوب کرمان رگبار پراکنده دور از انتظار نیست. در سایر مناطق کشور جوی پایدار مستقر می شود که در نیمه غربی کشور موجب روند افزایش نسبی دما خواهد شد.

در پنج روز آینده در برخی مناطق شمال شرق شرق بخشهایی از مرکز و استانهای واقع در دامنه های جنوبی البرز مرکزی در بعضی ساعات وزش باد شدید و گردوخاک پیش بینی می شود. شرق دریای عمان نیز در این مدت مواج خواهد بود.IMG_20230808_090738

دیدگاه تان را بنویسید