دادستان ری: 5 ساختمان حادثه دیده در جوانمرد قصاب تخریب می‌شود
کد خبر: 26675

دادستان ری: ۵ ساختمان حادثه دیده در جوانمرد قصاب تخریب می‌شود

دادستان شهرستان ری گفت: 5 ساختمان حادثه دیده در جوانمرد قصاب به منظور برداشت مخروبه‌ها و جلوگیری از حادثه‌های دیگر تخریب می‌شود.

به گزارش خودکارنیوز، محمدمهدی رحیمی دادستان شهرستان ری با اشاره به وقوع حادثه ریزش ساختمان در محله جوانمرد قصاب اظهار کرد: روز دوشنبه به علت نشت گاز یک ساختمان 3 طبقه دچار حادثه شد و ریزش کرد و در پی آن 4 ساختمان مجاور نیز آسیب دیده است.

وی گفت: شهرداری منطقه 20 برای تخریب سازه‌ها، از دادستانی معاضدت قضایی خواست که دستورات لازم برای این منظور صادر شد و ساختمان حادثه دیده به اضافه 4 ساختمان مجاور تخریب خواهد شد.

دادستان شهرستان ری تصریح کرد: تخریب ساختمان‌ها به منظور برداشت مخروبه‌ها و جلوگیری از حادثه‌های دیگر انجام می‌شود و تا جایی که آواربرداری کامل انجام شود، تخریب ادامه خواهد داشت.

رحیمی ادامه داد: این حادثه 17 مصدوم داشت که یک نفر خانم در بیمارستان جان خود را از دست داد و از احتمال وجود افراد دیگر در زیر آوار اطلاعی در دست نیست لذا آواربرداری با احتیاط در حال انجام است.

دادستان شهرستان ری با اشاره به اینکه این حادثه یک نفر فوتی دارد، تاکید کرد: پرونده قضایی برای بررسی و رسیدگی به این حادثه در داسرای ری تشکیل می‌شود.

دیدگاه تان را بنویسید