وضعیت تردد در محورهای اربعینی از زبان سردار هادیانفر/ پیش‌بینی ترافیک جدی ‌نداریم
کد خبر: 27829

وضعیت تردد در محورهای اربعینی از زبان سردار هادیانفر/ پیش‌بینی ترافیک جدی ‌نداریم

رئیس پلیس راهور فراجا درباره احتمال ترافیک در مسیرهای اربعینی گفت: پیش‌بینی ترافیک جدی برای روزهای آتی وجود ندارد چراکه روزهای بعد از اربعین تعطیلی آخر هفته بوده و زائران عزیز می توانند طی ۳ روز آینده به کشور بازگردند.

به گزارش خودکارنیوز، سردار سید ‌کمال هادیانفر‌ درباره آخرین وضعیت تردد در مرزهای اربعینی اظهار داشت: از شروع سفرهای اربعینی تاکنون روند ترددها به گونه‌ای بوده که هیچ‌گونه مشکل ترافیکی به وجود نیامده و در واقع مدیریت زمان سفر از سوی زائران عزیز انجام شده است.

رئیس پلیس راهور فراجا با اشاره به استفاده اکثریت زائران از خودروهای شخصی بیان داشت: بیش از 80 درصد زائران اربعین حسینی با خودروهای شخصی به مرزها سفر کرده اند و در برگشت نیز طبیعتا از خودروهای شخصی استفاده خواهند کرد اما 20 درصدی که با خودروهای عمومی به مرزها آمده بودند مشکلی برای برگشت به شهرهای خود نخواهند داشت چراکه اتوبوس به تعداد کافی در مرز مهران و سایر مرزهای اربعینی وجود دارد.

وی در خصوص احتمال ترافیک مسیرهای اربعینی در روزهای آتی اظهار کرد: پیش‌بینی ترافیک جدی برای روزهای آتی وجود ندارد چراکه روزهای بعد از اربعین تعطیلی آخر هفته بوده و زائران عزیز می توانند طی 3 روز آینده به کشور بازگردند.

سردار هادیانفر با اشاره به علت اصلی تصادفات در سفرهای اربعینی سال گذشته گفت: سال گذشته 35 درصد از تصادفات، واژگونی بوده که آن هم مربوط به زائرانی بود که در حال برگشت به موطن اصلی بودند که عمدتا با خستگی و خواب آلودگی در حال رانندگی بوده اند.

وی در پایان توصیه کرد: توصیه ما این است که زائران عزیز هنگام ورود به کشور ابتدا استراحت کافی را در شهرهای مرزی داشته باشند، سپس اقدام به رانندگی کنند.

دیدگاه تان را بنویسید