یک مامور انتظامی در هرمزگان به شهادت رسید
کد خبر: 28042

یک مامور انتظامی در هرمزگان به شهادت رسید

یک مامور نیروی انتظامی در استان هرمزگان در درگیری با قاچاقچیان به شهادت رسید.

به گزارش خودکارنیوز، به نقل از روابط عمومی پایگاه اطلاع رسانی پلیس هرمزگان، ستواندوم علی اولاد حسین‌زاده اهل استان فارس، در سانحه‌ای حین تعقیب و درگیری با قاچاقچیان در منطقه سیریک به شدت مجروح و ساعتی بعد آسمانی شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی هرمزگان در تشریح جزئیات شهادت مامور انتظامی در شهرستان سیریک اظهار کرد: در ساعت ۹ صبح روز گذشته ۲۱ شهریورماه ماموران انتظامی ایستگاه بازرسی شهید"سیاوشی مهربونجی" سیریک در جاده "سیریک - جاسک" به یک دستگاه تریلی حامل کالای قاچاق شک کرده و دستور ایست صادر کردند.

سرهنگ موسی عرب تصریح کرد: راننده خودرو با بی‌توجهی به ایست ماموران از محل متواری و از محوطه ایست و بازرسی خارج شده که در این حین ۲ نفر از ماموران با موتورسیکلت اقدام به تعقیب خودرو کرده که برابر مقررات اقدام به هشدار ایست دادند اما متأسفانه توجهی نکرده و پس از حدود ۱۴ کیلومتر در حوالی روستای "گتان" در حوزه شهرستان جاسک به خودروی یادشده نزدیک که راننده خودرو حدود ۲ کیلومتر از مسیر با حرکات مارپیچ از ادامه ماموریت همکاران ممانعت نموده که در نهایت از لاین خود خارج و به لاین مخالف آمده و قصد زیرگرفتن ماموران را داشته که نظامیان یاد شده به دلیل مسدود بودن جاده به سکوی سیمانی پل برخورد کرده‌اند.

این مسوول انتظامی اظهار کرد: در این حادثه، هر ۲ مامور مجروح و یکی از آنان به هویت ستوانیکم "علی اولاد حسین" به علت شدت جراحات وارده در صحنه، به فیض شهادت نائل شد.

سرهنگ عرب با بیان اینکه، علت حادثه در دست بررسی کارشناسان مربوط است، از دستگیری راننده تریلی و توقیف خودرو خبر داد.

وی ضمن تسلیت به خانواده این شهید والا مقام، همرزمان وی و عموم مردم ولایتمدار و شهید پرور استان هرمزگان و فارس عنوان کرد: مراسم تشییع و خاکسپاری این شهید والامقام به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.

"ستوانیکم علی اولاد حسین" اهل شهرستان فسا استان فارس است.

از ابتدای سالجاری تاکنون این چهارمین شهید فراجا در هرمزگان است که در درگیری با قاچاقچیان جان خود را از دست می دهد.

سرهنگ شهید مسعود پرکاس «رییس اداره مبارزه با مواد مخدر مرزبانی هرمزگان» شامگاه روز دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲، در درگیری با باند اشرار در آب‌های نیلگون خلیج فارس بر اثر اصابت گلوله قاچاقچیان مواد مخدر به شهادت رسید.

شهید سرگرد سعید مریدی«رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان رودان» نیز ۲۱ فروردین ماه امسال در درگیری با اشرار و قاچاقچیان مواد مخدر به شهادت رسید و سومین شهید نیروی انتظامی و مرزبانی استان هرمزگان سرگرد شهید "محمدرضا اسدالهی" فرمانده پاسگاه انتظامی چارک شهرستان بندرلنگه است که ۲۱ اردیبهشت ماه امسال در درگیری با قاچاقچیان مواد مخدر به شهادت رسید.

شهرستان سیریک در ۱۷۵ کیلومتری شرق بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است.

دیدگاه تان را بنویسید