طحان نظیف: پیش‌ثبت‌نام برای متقاضیان حضور در انتخابات مجلس الزامی است
کد خبر: 26255

طحان نظیف: پیش‌ثبت‌نام برای متقاضیان حضور در انتخابات مجلس الزامی است

دومین جلسه هماهنگی دستگاه‌های مرتبط با انتخابات در شورای نگهبان برگزار شد که به گفته طحان نظیف اصلاحیه قانون انتخابات مجلس، مهم‌ترین محور جلسه بحث و تبادل نظر در این جلسه بود.

به گزارش خودکارنیوز، هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان به تشریح جزییات دومین جلسه هماهنگی دستگاه‌های مرتبط با انتخابات پرداخت.

وی گفت: این جلسه روز گذشته در شورای نگهبان برگزار شد و با توجه به تصویب نهایی اصلاحیه قانون انتخابات مجلس، مهم‌ترین محور جلسه بحث و تبادل نظر در این خصوص بود.

طحان نظیف افزود: با توجه به اینکه الان نزدیک‌ترین فرآیند انتخابات، مرحله پیش‌ ثبت‌نام‌هاست، هماهنگی‌های لازم در این خصوص صورت گرفت.

وی تصریح کرد: بر مبنای قانون جدید، پیش‌‌ثبت‌‌نام یک هفته از زمان اعلام شده خواهد بود و زمان آن‌ هم از طریق وزارت کشور و رسانه ملی اطلاع‌رسانی می‌شود.

سخنگوی شورای نگهبان ادامه داد: پیش‌ثبت‌نام از طریق سامانه بوده و برای ثبت‌نام متقاضیان، الزامی خواهد بود و صرفاً محدود به مدارک عینی می‌باشد که در قانون ذکر شده است.

طحان نظیف در پایان ابراز امیدواری کرد که استمرار این جلسات به هماهنگی‌های بهتر و هم‌افزایی بیشتر در انتخابات بیانجامد تا به سهم خود در برگزاری یک انتخابات سالم، پرشور و رقابتی موثر واقع شود.

دیدگاه تان را بنویسید