سرلشکر باقری: عهد می‌بندیم که با دشمنان اسلام سازش نکنیم
کد خبر: 28463

سرلشکر باقری: عهد می‌بندیم که با دشمنان اسلام سازش نکنیم

سرلشکر محمد باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: امروز بواسطه قدرت و اقتدار نیروهای مسلح و اقدامات این نیروها، دشمنان جرات تهاجم به ایران اسلامی را ندارند و حتی فکر آن را کنار گذاشته‌اند.

به گزارش خودکارنیوز، سردار سرلشکر محمد باقری در صحبگاه مشترک نیروهای مسلح، خدام اعتاب مقدس و بقاع متبرک و نیروهای امدادی و خدماتی که با عنوان عهد سربازی در مسجد جمکران برگزار شد، یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس را گرامیداشت و اظهار کرد: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا موجب حرکت جامعه به سمت آرمان‌های مورد نظر امام و شهدا و در نهایت تحقق آرمان‌های اسلام عزیز می‌شود.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به فرا رسیدن سالروز آغاز امامت امام عصر(عج) خاطرنشان کرد: برگزاری مراسم تجدید بیعت با امام زمان(عج) افتخاری بزرگ برای نیروهای مسلح است که هر ساله در روز نهم ربیع با حضور پرشور نیروهای مسلح در مسجد مقدس جمکران و نقاط مختلف کشور برگزار می‌شود.

وی از رشادت‌های ملت ایران در صحنه‌های مختلف از جمله دفاع مقدس یاد کرد و گفت: ایثار و گذشت ملت نشان از استمرار حرکت‌شان در مسیر امام زمان(عج) است و با توکل و عنایت به امام زمان(عج) و وعده‌های الهی است که در مسیر مقاومت از هیچ قدرتی ترس ندارند.

سرلشکر باقری با بیان اینکه حرکت امام خمینی(ره) حرکتی در مسیر زمینه‌سازی برای ظهور امام عصر(عج) است، افزود: انقلاب اسلامی برای فراهم‌سازی زمینه‌های ظهور در تلاش است و امروز به برکت انقلاب نیروهای بسیاری برای سربازی در مکتب اسلام تربیت شده‌اند.  

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اینکه نیروهای مسلح ما از شهدای دفاع مقدس و شهدای کربلا الگوبرداری کرده‌اند، تصریح کرد: نیروهای مسلح فداکارانه در تمام میدان‌ها می‌ایستند و می‌جنگند و امید به شهادت دارند.

وی در ادامه با اشاره به آمادگی‌های نیروهای مسلح ایران گفت: امروز بواسطه قدرت و اقتدار نیروهای مسلح و اقدامات این نیروها، دشمنان جرات تهاجم به ایران اسلامی را ندارند و حتی فکر آن را کنار گذاشته‌اند.

سرلشکر باقری با بیان اینکه امنیت امروز کشور ما مثال زدنی است،‌ تصریح کرد: در همین روزهای گذشته مگر دشمنان وعده نداده بودند که ایران را به به آشوب می‌کشند، و ماه‌ها برای آن تلاش کردند اما هوشیاری ملت بزرگ ما و استحکام ایران اسلامی و نیروهای مسلح موجب نقش بر آب شدن نقشه دشمنان شد.

وی با بیان اینکه خداوند را برای وضعیت امروز امنیت کشورمان شاکریم، اظهار کرد: نیروهای مسلح ایران بدنه یکپارچه‌ای را ایجاد کرده‌اند که پیغام آن آرامش برای مردم و البته مقدمه‌ای برای قیام حضرت ولی‌عصر (عج) خواهد بود.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: ما امروز گرد هم آمدیم تا نشان دهیم راه دفاع مقدس را ادامه می‌دهیم و عهد می بندیم تا توان نیروهای مسلح را افزایش دهیم. عهد می‌بندیم که با دشمنان اسلام سازش نکنیم و در مقابل آنان بایستیم و از مظلوم دفاع کنیم.

دیدگاه تان را بنویسید