رئیس قوه قضائیه وارد استان آذربایجان شرقی شد
کد خبر: 28662

رئیس قوه قضائیه وارد استان آذربایجان شرقی شد

رئیس قوه قضائیه در صدر یک هیئت عالی قضایی در بیست و پنجمین سفر استانی خود وارد استان آذربایجان شرقی شد.

به گزارش خودکارنیوز ، حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای در بیست‌وپنجمین سفر استانی خود از بدو تصدی ریاست دستگاه قضا، صبح امروز چهارشنبه در سفری رسمی و در صدر هیئت عالی قضایی وارد تبریز مرکز استان آذربایجان شرقی شد.

رئیس دستگاه قضا و سایر مسئولان عالی قضایی در جریان این سفر برنامه‌های متنوعی را در راستای رفع مسائل و مشکلات حقوقی و قضایی مردم آذربایجان شرقی ترتیب خواهند داد؛ دیدار با اقشار مختلف مردمی، دانشجویان، صنعتگران و فعالان اقتصادی این استان نیز در زمره برنامه‌های سفر رئیس دستگاه قضایی به تبریز است.

شایان ذکر است حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای از بدو تصدی ریاست دستگاه قضا در دهم تیرماه سال ۱۴۰۰ تاکنون به صورت رسمی و در صدر هیئت‌عالی قضایی به استان‌های ایلام، قزوین، خوزستان، گلستان، خراسان‌رضوی، سیستان‌وبلوچستان، قم، یزد، خراسان جنوبی، زنجان، مرکزی، اصفهان، البرز و کردستان سفر کرده است.

ریاست دستگاه قضا در دوره جدید علاوه بر سفر‌های رسمی استانی که به همراه هیئت عالی قضایی انجام می‌شود، سفر‌هایی غیررسمی و بدون تشریفات را هم در برنامه کاری خود گنجانده است؛ استان‌های البرز، اصفهان، هرمزگان، بوشهر، کرمان، خراسان رضوی، خراسان شمالی، مازندران، فارس و گلستان نیز استان‌هایی هستند که رئیس قوه قضائیه طی مدت اخیر بدون انجام تشریفات و به صورت غیررسمی به آن مناطق سفر کرده است.

حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای در سخنانی در بدو ورود به فرودگاه تبریز، ضمن عرض سلام به مردم شهیدپرور، متدین و غیور آذربایجان شرقی اظهار کرد: هدف اصلی و اساسی از انجام سفر‌های استانی، حضور میدانی در مراکز و مجامع و همچنین دیدار مستقیم و بلاواسطه با مردم و استماع مسائل آنهاست تا بتوانیم در حد مقدور، مشکلات‌شان را مرتفع سازیم.

رئیس دستگاه قضا با تشریح برخی از برنامه‌های سفر استانی هیئت عالی قضایی به آذربایجان شرقی گفت: مسئولان عالی قضایی به‌ منظور بررسی و رفع مشکلات مردم و بخش‌های قضایی، به تمامی شهرستان‌های استان آذربایجان شرقی سفر خواهند کرد.

شایان ذکر است رئیس قوه قضائیه در بدو ورود به تبریز از سوی حجت‌الاسلام و المسلمین آل‌هاشم نماینده، ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، عابدین‌خرم استاندار، خلیل‌اللهی، رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی و سایر مقامات استانی مورد استقبال قرار گرفت.

گفتنی است فرزند خلبان شهید رحمانی به نمایندگی از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و مردم استان آذربایجان شرقی، ورود رئیس قوه قضاییه و هیئت همراه را به این استان خیر مقدم گفت.

دیدگاه تان را بنویسید