تولید ۲ موشک هواپایه جدید برای مقابله با پهپاد و کروز
کد خبر: 29033

تولید ۲ موشک هواپایه جدید برای مقابله با پهپاد و کروز

دریادار تنگسیری گفت: از جدیدترین دستاورد‌های نیروی دریایی سپاه ساخت ۲ موشک هواپایه برای مقابله با پهپاد و موشک کروز با برد ۴ و ۱۷ کیلومتر است که اکنون به مرحله تولید رسیده است.

به گزارش خودکارنیوز ، فرمانده نیروی دریایی سپاه در اجتماع کاروان‌های راهیان نور دانش‌آموزی در یادمان شهدای عملیات والفجر هشت با اشاره به توانمندی‌های نیروی دریایی سپاه افزود:  قابلیت موشک‌های نیرو‌های دریایی سپاه در دنیا بی‌سابقه است و با استفاده از هوش مصنوعی می‌تواند اهداف خود را تا ۲ هزار کیلومتر به دقت مورد اصابت قرار می‌دهند.

دریادار تنگسیری با بیان این که امروز با عنایت خداوند و دعای شهدا قدم‌های بلند در زمینه ساخت شناور برداشتیم که شناور شهید سلیمانی، شهید صیاد شیرازی و شهید حسن باقری نمونه‌ای از این دستاورد‌ها هستند .

فرمانده نیروی دریایی سپاه  ویژگی‌های منحصر به فرد این نوع شناور‌ها را تاب آوری و سرعت آن بر شمرد و افزود: این شناور‌ها به دست متخصصان داخلی ساخته شده که در دنیا بی‌سابقه و بی‌نظیر است و سرعت این شناور‌ها سه برابر سرعت شناور‌های آمریکایی است.

دریادار تنگسیری در پایان تصریح کرد: ما روز به روز به قدرت خود خواهیم افزود و در ایجاد امنیت و پیشرفت مردم مان روز و شب نمی‌شناسیم و مردم عزیزمان بدانند که فرزندان این خاک برای اینکه چشم طمع دشمنان را کور کنند تا پای جانشان ایستاده اند. 

دیدگاه تان را بنویسید