ائمه جمعه خواستار برخورد قاطع با عوامل حادثه تروریستی راسک شدند
کد خبر: 29179

ائمه جمعه خواستار برخورد قاطع با عوامل حادثه تروریستی راسک شدند

ائمه جمعه امروز جمعه 24 آذرماه، حادثه تروریستی بامداد امروز در مقر فرماندهی انتظامی راسک سیستان و بلوچستان که تاکنون منجر به شهادت 11 تن از پرسنل نیروی انتظامی شده است را محکوم کرده و خواستار برخورد شدید و قاطع با عوامل این حادثه شدند.

ائمه جمعه امروز جمعه 24 آذرماه، با حضور در مراسم عبادی-سیاسی نماز جمعه، ضمن ادای فریضه نماز، حادثه تروریستی بامداد امروز در مقر فرماندهی انتظامی راسک در سیستان و بلوچستان که تاکنون منجر به شهادت 11 تن از پرسنل نیروی انتظامی شده است را محکوم کرده و خواستار برخورد شدید و قاطع با عوامل این حادثه شدند.

 

تهران| دستگاه‌های امنیتی کشور با شناسایی تروریست‌ها، آن‌ها را مجازات کنند

حجت‌الاسلام محمدحسن ابوترابی‌فرد خطیب نماز جمعه این هفته تهران گفت: در ساعات گذشته خبر جانکاهی در رسانه‌ها منتشر شد؛ مزدوران استکبار جهانی که از دست قدرتمند قهرمانان غزه سیلی‌های جانکاهی را دریافت کرده‌اند، دستشان به خون افسران شجاع فراجا آغشته شد و تعدادی از بهترین فرزندان خالق امنیت در کشور و مرزبانان غیور به شهادت رسیدند.

وی افزود: هر چند برخی از تروریست‌ها به جزای خود رسیدند، اما امیدواریم دستگاه‌های امنیتی کشور با شناسایی خائنان، آن‌ها را مجازات و کشور همسایه نیز برای مراقبت از مرزهای دو کشور از همه توانش استفاده کند، لازم می‌دانم این حادثه تروریستی را به ملت ایران و شیعیان و اهل تسنن و کارکنان نیروی انتظامی تسلیت عرض کنم.

 

آذربایجان شرقی| حادثه تروریستی امروز در جاسک را محکوم می‌کنیم

آیت الله سیدمحمدعلی آل‌هاشم، امروز در خطبه‌های نماز عبادی و‌ سیاسی تبریز با ابراز تاسف از حادثه تروریستی در سیستان و بلوچستان گفت: امروز در پی حمله تروریستی مقر انتظامی در سیستان و بلوچستان مورد حمله قرار گرفت و تعدادی به شهادت رسیده و تعدادی از ماموران انتظامی نیز مجروح شدند؛ ضمن محکوم کردن این اقدام تروریستی، یاد شهدای گران قدر را گرامی می‌داریم.

وی با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: وحدت و اتحاد نیاز مبرم کنونی کشور در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی است از این‌رو یکی از سناریوی دشمن ایجاد اختلاف در بین مردم است تا مردم را نسبت به انتخابات دلسرد کنند و حضور آن‌ها در پای صندوق رأی را بی‌خاصیت نشان دهند؛ حال اختلاف‌افکنی در بین مردم توسط هر شخصی محکوم است و باید با وحدت کامل پیش رویم.

 

اردبیل| دشمن در میادین اصلی همه چیز را باخته، لذا به ترور روی آورده است

آیت الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به حادثه تروریستی امروز در مقر نیروی انتظامی شهرستان راسک، ضمن تسلیت شهادت پرسنل نیروی انتظامی، خاطرنشان کرد: شهادت تعدادی از پرسنل عزیز نیروی انتظامی و داغدار شدن خانواده‌های آنان را به ملت بزرگ ایران و خانواده معظم آن‌ها و به محضر پدر امت رهبر عظیم‌الشأن انقلاب تسلیت عرض می‌کنیم و در برابر عظمت شهدای نیروی انتظامی خضوع می‌کنیم، ما هزینه بسیار سنگینی برای عزت اقتدار کشور پرداخت کرده‌ایم.

وی ادامه داد: دشمن در میادین اصلی همه چیز را باخته و لذا به ترور روی آورده است. ترور کاشف قطعی از شکست و درماندگی دشمن است؛ انسان توان‌مند احتیاج به ترور ندارد، به همین جهت رسول خدا(ص) فرمود: «الاسلام قید الفتک (یعنی اسلام ترور را ممنوع کرده است).»

 

قزوین| عوامل صهیونیست‌ها در سرزمین‌های اشغالی ضربه می‌خورند و در جاهای دیگر مجبور به انتقام‌گیری هستند

آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در خطبه‌های نماز جمعه قزوین نیز گفت: شهادت تعدادی از مرزبانان مظلوم را که در نیمه شب گذشته در شهرستان راسک در استان سیستان و بلوچستان به دست تروریست‌های خائن و عوامل صهونیست‌ها به شهادت رسیدند را تسلیت عرض می‌کنیم، این عزیزان مظلومانه به شهادت رسیدند، عوامل صهیونیست‌ها در سرزمین‌های اشغالی ضربه می‌خورند و در جاهای دیگر مجبور به انتقام‌گیری هستند.

امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: قدردان این شهدای مظلوم مرزی هستیم و راهشان را ادامه خواهیم داد، آن‌ها برای پاسداری از امنیت ملت، اسلام و دین جانشان را به خدا تقدیم کردند، ان‌شاءالله این شهدا با انبیاء و اولیای الهی محشور شوند و خداوند به خانواده‌های آنان صبر عنایت کند.

 

کهگیلویه و بویراحمد| پاسخ جمهوری اسلامی به این حادثه تروریستی کوبنده خواهد بود

آیت‌الله سید نصیر حسینی، امام جمعه شهر یاسوج در نماز جمعه این هفته شهر یاسوج به حادثه تروریستی شهادت ۱۱ نیروی فراجا در پاسگاه انتظامی راسک سیستان و بلوچستان اشاره کرد و گفت: تروریست‌های کور دل در آستانه شهادت حضرت زهرا(س) دست به ترور حافظان امنیت مردم زدند که عاملان این حادثه تروریستی به سزای عمل خود خواهند رسید.

وی با اشاره به اینکه پاسخ جمهوری اسلامی به این حادثه تروریستی کوبنده خواهد بود، افزود: تروریست‌ها به فرمان آمریکا، اسرائیل و انگلیس دست به این اقدام تروریستی زدند، نباید به جنایتکاران و اخلالگران امنیت امان داده شود.

 

یزد| خواهان برخورد جدی و اشد مجازات برای عاملان این حادثه دردناک هستیم

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد حسن مدرسی ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی در راسک گفت: شهادت بیش از ۱۰ نیروی امنیتی کشور در این حادثه تروریستی را تسلیت گفته و خواهان برخورد جدی و اشد مجازات برای عاملان این حادثه دردناک هستیم.

 

قم| رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا به دنبال نابودی کامل غزه است

آیت‌الله سیدمحمد سعیدی ظهر امروز در نماز جمعه قم نیز عنوان کرد: یکی از موضوعاتی که به تشدید حملات رژیم صهیونیستی به غزه منجر شده این است که توطئه رژیم صهیونیستی از بین بردن کامل شهر غزه است به همین علت هم رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا و اروپا و برخی از کشورهای مزدور به دنبال ویرانی، کشتار و نسل کشی در غزه است، رژیم صهیونیستی اکنون به دنبال هدایت مردم غزه به سمت صحرای سینا است؛ موضوعی که با مقاومت دولت مصر هم مواجه شده است اما مردم غزه با مقاومت سخت خود برابر این توطئه رژیم صهیونیستی ایستاده‌اند و غیرت دینی و انسانی حکم می‌کند همه به این مردم کمک کنند.

 

کردستان| ۵۷ کشور مسلمان به جنایات اسرائیل در غزه واکنش نشان ‌دهند

ماموستا سیداحسن حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مسجد جامع شهر سنندج نیز گفت: ۵۷ کشور مسلمان و ۲۲ کشور عربی در جهان وجود دارند اما چرا در برابر جنایات اسرائیل در غزه و فلسطین خود را نشان نمی‌دهند در حالیکه مسلمان باید غیرت داشته باشد؛ به سادگی اعلام می‌کنیم ۱۸ هزار نفر در غزه شهید شدند و این جراحتی است که درمان ندارد.

 

کرمان| آیا سازمان ملل ارزش آن را دارد که نماینده بشریت باشد؟

حجت‌الاسلام اصغر عسکری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر رفسنجان بیان کرد: دنیای استکبار با آن همه قدرت نظامی و دیگر دولت‌های غرب، رژیم صهیونیستی را در مقابل منطقه‌ای که هیچ امکانات نظامی و سازمان نظامی تعریف‌شده و ارتشی ندارند، کمک می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: زورشان به رزمندگان حماس نرسید، به زن، کودک و بچه و بیمارستان‌ها و کسانی که در میدان جنگ نبودند، حمله کردند و تا الان 40 دفعه آمریکا در سازمان ملل قطعنامه‌هایی که علیه اسرائیل بود را وتو کرده، آیا این سازمان ملل ارزش آن را دارد که نماینده بشریت باشد؟ ننگ و نفرت بر این سازمان، این همه آدم‌کشی می‌کنند اما یک دولت قطعنامه‌ها را وتو می‌کند.

 

لرستان| پرسنل نیروی انتظامی در راه برقراری امنیت شهید می‌شوند

وی با اشاره به حادثه تروریستی شب‌گذشته در سیستان‌و بلوچستان اظهار داشت:برخی از پرسنل نیروی انتظامی در این حمله تروریستی به شهادت رسیدند، پرسنل نیروی انتظامی در راه برقراری امنیت شهید می‌شوند، اگر قرار بود ترورها باعث شکست شود تاکنون انقلابی وجود نداشت، ترور عزیزان برای امت اسلامی ایران سخت است ولی خون پاک این عزیزان انقلاب را بیمه می‌کند.

دیدگاه تان را بنویسید