وقوع بزرگترین حملات DDoS تاریخ به گوگل،آمازون و کلودفلر
کد خبر: 28731

وقوع بزرگترین حملات DDoS تاریخ به گوگل،آمازون و کلودفلر

گوگل کلود، آمازون و کلودفلربزرگترین حملات DDoS را گزارش کردند به طوریکه حمله به گوگل کلود 7و نیم برابر بیشتر از هر حمله ثبت‌شده قبلی بود.

به گزارش خودکارنیوز ، به نقل از زد‌ دی‌نت، حمله محروم‌سازی از سرویس (DDoS) ممکن است نسبت به حملات دیگر سایبری ‌پیچیدگی کمتری داشته باشد، اما می‌تواند آسیب واقعی وارد کند. اکنون گوگل و دیگر شرکت های ابری برتر در حال گزارش رکوردهای جدیدی برای بزرگترین حملات DDoS هستند.

در این نوع از حملات هکر قصد دارد با ارسال ترافیک جعلی از چند منبع به یک سرویس یا وبسایت، ظرفیت سرور را پر کند تا از دسترسی کاربران واقعی به خدمات و سایت های آنلاین جلوگیری کند.

گوگل کلود در آگوست گذشته(مرداد-شهریور) با بزرگترین حمله DDoS تاریخ و درخواست بی سابقه 398 میلیون درخواست در ثانیه (RPS) مواجه شد. به گفته گوگل، در عرض 2 دقیقه، گوگل کلود با درخواست بیشتری نسبت به ویکی‌پدیا در تمام سپتامبر 2023(شهریور-مهر) مورد هجوم قرار گرفت.

حمله به گوگل کلود که از تکنیک جدید بازنشانی سریع استفاده می‌کرد، 7 و نیم برابر بیشتر از هر حمله DDoS ثبت‌شده قبلی بود. بزرگترین حمله DDoS ثبت شده در سال 2022 به 46 میلیون درخواست در ثانیه رسید.

کلودفلر، شبکه تحویل ابری و خدمات وب آمازون، بزرگترین ارائه‌دهنده سرویس ابر در جهان، نیز گزارش دادند که مورد حمله قرار گرفته‌اند. کلودفلر گزار داد که از یک حمله با 201 میلیون درخواست در ثانیه جلوگیری کرد، در حالی که آمازون حمله 155 میلیون درخواست در ثانیه را خنثی کرده است.

به گفته گوگل، این حملات در اواخر آگوست آغاز شد و تا امروز ادامه دارد و ارائه‌دهندگان زیرساخت اصلی را هدف قرار می‌دهد.

دیدگاه تان را بنویسید