تحول در درمان سرطان با استفاده از فناوری نانومیله طلا
کد خبر: 28783

تحول در درمان سرطان با استفاده از فناوری نانومیله طلا

یک شرکت فناور ، نانومیله های طلا تولید کرده است که می تواند درمان سرطان را متحول کند.

به گزارش خودکارنیوز ، متخصصان این شرکت فناور ، معتقدند نانومیله‌های طلای این شرکت  زیست‌سازگار  بوده و با ویژگی‌های منحصر به فردی که دارد می تواند به توسعه روش‌های درمانی جدید کمک شایانی کند .

این شرکت فناور در چند سال اخیر تلاش کرده است تا فناوری نانوذرات زیست سازگار خود را برای استفاده در درمان هدفمند سرطان توسعه داده و عملیاتی کند همچنین در حال توسعه یک روش هدفمند درمان سرطان است و از درمان هایپرترمی (افزایش غیرعادی دما ) هدفمند خود برای هدف قرار دادن مستقیم سلول‌های سرطانی استفاده کند.
این شرکت فناور نانومیله‌های طلا در اندازه ۱۰ تا ۱۰۰ نانومتر به کمک سنتز شیمیایی تولید می‌ کند که برای درمان سرطان مناسب بوده و می‌توان از آن‌ها در حوزه‌های دیگر نیز استفاده نمود.
این شرکت همچنین نقش مهمی در پیشرفت روش‌های درمانی پزشکی فوتوترمال ( طیف سنجی جذب اتمی ) دارد همچنین در راستای درمان هدفمند سرطان در تلاش است تا یک روش درمانی مطمئن، ایمن و موثر سرطان در اختیار پزشکان قرار گیرد که در آن با استفاده از نانومیله‌های طلا و با دستگاه مادون قرمز، گرمای درمانی در تومور‌های جامد ایجاد می‌شود.
برنامه‌های آینده برای این شرکت فناور شامل تحویل هدفمند دارو و تصویربرداری سلولی است. این شرکت قصد دارد تا با انجام کارآزمایی روی حیوانات بزرگتر، بتواند مسیر را برای انجام آزمایش روی انسان هموار کند.

دیدگاه تان را بنویسید