استاندارمازندران:برای نخستین‌بار چادر خوابی مسافران در مازندران ممنوع شد
کد خبر: 22436

استاندارمازندران:برای نخستین‌بار چادر خوابی مسافران در مازندران ممنوع شد

استاندار مازندران با اعلام اینکه در نوروز امسال بیش از ۵۵ هزار مسافر در مازندران اسکان داده شدند و تاکنون بیش از ۱۶ میلیون جمعیت وارد استان شدند، گفت: چادر خوابی مسافران در مازندران برای نخستین‌بار ممنوع اعلام شد.

به گزارش خودکارنیوز، سید محمود حسینی پور امروز در جلسه وبیناری هماهنگی خدمات سفر که با حضور منصوری معاون رئیس جمهوری، برگزار شد ضمن تبریک روز جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: مازندران در سال‌های اخیر مقصد گردشگری بوده و بیش از ۹۵ هزار و ۵۰۰ ویلای استان در تعطیلات به ویژه عید نوروز به طور مضاعف مورد استفاده مسافران قرار گرفت.

 

وی افزود: در عید نوروز بعضی شهرهای مازندران با امکانات شهرستانی و استانی تا ۵ برابر جمعیت ثابت حضور مسافران را در خود جای می‌دهد خدمات ملی ارائه می‌کند.

 

استاندار مازندران با اشاره به اینکه تامین آب شرب برخی از شهرستان‌ها یکی از دستاوردهای دولت سیزدهم در استان است، گفت: ۲۱ درصد جمعیت کشور با فاصله ۳ ساعت به مازندران می‌رسند، این استان به عنوان تنفس‌گاه پایتخت کشور محسوب می‌شود.

 

این مسئول خاطرنشان کرد: به واسطه نگاه ویژه رئیس جمهوری به قشر مستضعف، از سال گذشته اجازه ندادیم حتی یک مسافر در خیابان‌ها شب خوابی داشته  باشد در حالیکه طی سال‌های گذشته این مهم در  تمامی شهرها مشاهده می‌شد.

 

حسینی پور با اعلام اینکه در ایام نوروز امسال بیش از ۵۵ هزار نفر مسافر در مازندران اسکان داده شدند و تاکنون ۱۶ میلیون جمعیت وارد استان شدند، گفت: در گذشته مسافران در ایام نوروز ۱۲ ساعت در محور چالوس در ترافیک بودند اما امسال توانستیم این میزان را به ۵ ساعت کاهش دهیم که یک دستاوردهای مهم دولت محسوب می‌شود.

 

به گفته استاندار مازندران، تزریق مرغ منجمد با قیمت ۴۳ هزار تومان و گوشت منجمد با قیمت ۱۴۵ هزار تومان در بازار شب عید بازتاب مناسبی داشته است

دیدگاه تان را بنویسید