کشف ۳ تن گوشت گراز و خوک در شمال تهران/ واحد صنفی متخلف پلمب شد
کد خبر: 22668

کشف ۳ تن گوشت گراز و خوک در شمال تهران/ واحد صنفی متخلف پلمب شد

معاون اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس تهران از کشف سه تن گوشت غیرمجاز در شمال پایتخت خبر داد.

به گزارش خودکارنیوز، معاون اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس تهران از کشف 3 هزار و 300کیلوگرم گوشت غیر مجاز و قاچاق در یک واحد صنفی فروش محصولات پروتئینی در شمال تهران، خبر داد.

سرگرد محمد زیدی در تشریح جزئیات خبر فوق  اظهار داشت: پس از کسب خبری مبنی بر توزیع و فروش گوشت های غیر بهداشتی و قاچاق در یک واحد صنفی در خیابان ظفر تهران ، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران نظارت بر اماکن عمومی سازمان اطلاعات پلیس تهران قرار گرفت.

سرگرد زیدی تصریح کرد: پس از بررسی صحت و سقم خبر دریافتی ، تیمی از ماموران عملیات نظارت بر اماکن عمومی سازمان اطلاعات پلیس تهران به همراه نمایندگان سازمان غذا و دارو و کارشناسان بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی به عمل آمده، 3تن و352 کیلو گرم گوشت غیرمجاز و قاچاق (گراز و خوک) بصورت غیر بهداشتی و تاریخ مصرف گذشته کشف و توقیف شد.

وی با اشاره به اینکه ارزش ریالی اقلام کشف شده بیش از 20 میلیارد ریال می باشد، بیان کرد: واحدصنفی متخلف که در سابق نیز مرتکب تخلف شده بود، با دستور قضائی پلمب شد و اقلام کشف شده به نمایندگان دانشگاه علوم پزشکی تهران جهت بررسی بیشتر تحویل داده شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس پایتخت ضمن تشکر و قدردانی بابت همکاری شهروندان با پلیس به جهت برقراری نظم و امنیت و جلوگیری از تخلفات سودجویان، از شهروندان خواست مراتب را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

دیدگاه تان را بنویسید