جزئیات ثبت سفارش کتاب‌های درسی مدارس
کد خبر: 23289

جزئیات ثبت سفارش کتاب‌های درسی مدارس

معاون سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش گفت: ثبت سفارش اینترنتی کتاب‌های درسی دانش آموزان از فردا نهم اردیبهشت آغاز می‌شود.

به گزارش خودکارنیوز، محمد علوی تبار درباره چگونگی سفارش کتاب‌های درسی گفت: دانش آموزان میان پایه دوم تا ششم ابتدایی، هشتم و نهم دوره متوسطه اول، و یازدهم و دوازدهم دوره متوسطه دوم از فردا و پایه‌های ورودی اول، هفتم و دهم از ۵ تیر می‌توانند با ورود به سامانه پنجره واحد آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir و سامانه پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به نشانی my.gov.ir و یا سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی به نشانی irtextbook.ir درخواست سفارش کتاب‌های درسی خود را ثبت کنند، اما قبل از ثبت سفارش باید در سامانه "سیدا" (سامانه یکپارچه دانش آموزی) ثبت نام کنند.

وی در ادامه گفت: ثبت سفارش کتاب‌های درسی برای پایه‌های ورودی تا ۱۸ شهریور و برای سایر پایه‌های تحصیلی تا ۲۶ خرداد ادامه دارد.

علوی تبار در ادامه گفت: دانش آموزانی که محل سکونتشان تغییر میکند و یا درخواست اصلاح سفارش کتاب دارند از ۱۸ تیر تا ۳۱ شهریور فرصت دارند سفارش کتاب‌های درسی خود را در سامانه ثبت کنند.

معاون سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی درباره زمان توزیع کتاب‌های درسی گفت: توزیع کتاب‌های درسی در ادارات آموزش و پرورش استان‌ها تا آخر مرداد انجام می‌شود و تا ابتدای مهر کتاب‌ها به دست دانش آموزان می‌رسد.

دیدگاه تان را بنویسید