شهادت مأمور پلیس اهواز در عملیات دستگیری قاتل فراری
کد خبر: 23544

شهادت مأمور پلیس اهواز در عملیات دستگیری قاتل فراری

مأمور پلیس مدافع نظم و امنیت ستوانسوم «سعید ربیعی» در درگیری مسلحانه با قاتل فراری در اهواز به درجه رفیع شهادت نائل شد.

 به گزارش خودکارنیوز، به نقل از پایگاه خبری پلیس، روز گذشته در پی درگیری مسلحانه مأموران پلیس با قاتل فراری در شهرستان اهواز، ستوان سوم «سعید ربیعی» به درجه رفیع شهادت نائل شد.

مأمور مدافع نظم و امنیت ستوانسوم سعید ربیعی بر اثر اصابت گلوله مجروح و پس از انتقال به بیمارستان به‌رغم تلاش پزشکان به دلیل شدت جراحات وارده لحظاتی پیش به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان در خصوص اظهار کرد : صبح دیروز در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی تیراندازی منجر به قتل در بازار کاوه شهرستان اهواز، بلافاصله ماموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

سرهنگ حجت الله سفیدپوست با بیان اینکه در بررسی‌های اولیه مشخص شد فردی با سلاح گرم اقدام به تیراندازی منجر به قتل و مجروحیت ۲ تن از شهروندان کرد، افزود: ماموران پلیس با رصد فنی و اطلاعاتی ساعاتی پس از وقوع این جنایت محل اختفاء قاتل را در منطقه کیانپارس اهواز شناسایی و برای دستگیری آن وارد عمل شدند.

وی تصریح کرد: قاتل به محض مشاهده پلیس به سمت آنان کورکورانه تیراندازی کرد که ستوانسوم "سعید ربیعی" بر اثر اصابت گلوله مجروح و پس از انتقال به بیمارستان علی رغم تلاش پزشکان به دلیل شدت جراحات وارده ساعتی پیش به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

سرهنگ سفیدپوست عنوان داشت: در آتش متقابل ماموران پلیس، قاتل مسلح نیز به هلاکت رسید.

دیدگاه تان را بنویسید