بازداشت ۸ نفر از مدیران شهرداری و شورای شهر مریوان/ صدور حکم جلب برای ۱۰ نفر دیگر
کد خبر: 24856

بازداشت ۸ نفر از مدیران شهرداری و شورای شهر مریوان/ صدور حکم جلب برای ۱۰ نفر دیگر

رئیس‌کل دادگستری استان کردستان از بازداشت ۸ نفر از مدیران شهرداری و شورای شهر مریوان خبر داد.

به گزارش خودکارنیوز، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سیدحسین حسینی با اشاره به پرونده مربوط به تخلفات شهرداری مریوان اظهار داشت: در همین راستا تاکنون 8 نفر از این افراد شامل سرپرست فعلی شهرداری مریوان و برادرش، 3 عضو شورای شهر مریوان، برادر یکی از اعضای شورای شهر و 2 نفر به عنوان واسطه در این تخلفات بازداشت و روانه زندان شده‌اند. 

وی افزود: در همین راستا برای 10 نفر از مرتبطان با این پرونده نیز حکم جلب صادر و دستور بازداشت این افراد توسط مقام قضایی صادر شده و پرونده در دادسرای مریوان در حال رسیدگی است. 

رئیس کل دادگستری استان کردستان اتهام این افراد را اختلاس، دریافت و پرداخت رشوه، جعل، استفاده از سند مجعول، پولشویی و تحصیل مال از طریق نامشروع برشمرد و افزود: این افراد در چند ماه اخیر و با اقدامات اطلاعاتی و نظارت و دستورات دستگاه قضایی استان شناسایی و دستگیر شده‌اند.

به گزارش خودکارنیوز؛ پیش از این نیز نهم و چهاردهم خردادماه جاری؛ سرپرست و مدیران شهرداری مریوان به همراه یکی از اعضای شورای شهر و برادر یکی دیگر از اعضای شورای شهر این شهرستان با تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) در اداره کل اطلاعات کردستان و ورود قاطعانه دستگاه قضایی استان بازداشت شدند.

به گفته رئیس‌کل دادگستری استان کردستان، این افراد مبالغی در قالب رشوه در حدود 20 میلیارد تومان بصورت مستقیم یا با واسطه در پرونده‌های تخلفات ساخت و ساز دریافت کرده‌اند

دیدگاه تان را بنویسید