مسمومیت الکلی ۲۲ نفر در رباط کریم و پرند/۷ تن فوت شدند
کد خبر: 25232

مسمومیت الکلی ۲۲ نفر در رباط کریم و پرند/۷ تن فوت شدند

فرماندار رباط کریم از مسمومیت الکلی ۲۲ نفر در رباط کریم و پرند خبر داد و گفت: متاسفانه طی چهار روز اخیر هفت نفر نیز بر اثر مصرف مشروب الکی تقلبی فوت شده اند.

به گزارش خودکارنیوز، امید احمدی، از وقوع مسمومیت الکلی در رباط کریم و پرند خبر داد و اظهار داشت: متأسفانه به تازگی در این شهرستان ۷ نفر بر اثر استفاده از مشروبات الکی تقلبی فوت شدند و ۲۲ نفر هم تاکنون مسموم شده‌اند.

احمدی عنوان داشت: تعدادی از مسموم شدگان و فوت شدگان اتباع بودند، اما مابقی از اهالی پرند و رباط کریم بودند و این اتفاقات تلخ طی چهار روز اخیر در بیمارستان رباط‌کریم ثبت شده است.

رئیس شورای تأمین رباط کریم با اشاره به اینکه با فوریت پرونده قضائی برای دستگیری عوامل توزیع تشکیل شده است، افزود: معمولاً مسمومیت الکلی بین ۱۲ تا ۱۸ ساعت بروز می‌دهد اما بررسی‌ها نشان می‌دهد الکل‌هایی که باعث فوت این ۷ نفر شده نیز در کمتر از ۶ ساعت آنها را زمین‌گیر کرده است.

وی با تاکید بر اینکه فعلاً توزیع مشروب‌های تقلبی منشأ دقیقی ندارد، اضافه کرد: دلیل تعدادی از فوتی‌ها متأسفانه به‌خاطر دیر رجوع کردن به بیمارستان بود، شاید اگر زودتر مراجعه می‌کردند دچار این اتفاق تلخ نمی‌شدند.

دیدگاه تان را بنویسید