سخنگوی صنعت برق: تامین برق این هفته به همکاری مردم نیاز دارد
کد خبر: 26110

سخنگوی صنعت برق: تامین برق این هفته به همکاری مردم نیاز دارد

سخنگوی صنعت برق گفت: با توجه به روند تدریجی افزایش دما که از اواخر هفته گذشته آغاز شده است، امیدواریم با همکاری خوب مردم و مشارکت در مدیریت مصرف برق، هفته بسیار گرم جاری را با تامین برق مطمئن و پایدار پشت سر بگذاریم.

به گزارش خودکارنیوز، مصطفی رجبی مشهدی با بیان اینکه بر اساس پیش‌بینی سازمان هواشناسی، روند تدریجی افزایش دما که از هفته گذشته آغاز شده است و پیش‌بینی می‌شود نصاب جدیدی در اوج بار تقاضا در هفته جاری ثبت شود، گفت: امسال علاوه بر مشترکان با مصرف کمتر از الگو، حتی مشترکان پرمصرف هم می‌توانند با اندکی کاهش مصرف نسبت به دوره مشابه سال گذشته در این طرح شرکت کرده و پاداش دریافت کنند.

وی با تاکید بر اینکه شبکه برق کشور پایدار است، گفت: امیدواریم با همکاری خوب مردم و مشارکت در مدیریت مصرف برق، این هفته بسیار گرم را با تامین برق مطمئن و پایدار پشت سر بگذاریم.

به گفته مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران، بر اساس پیش‌بینی مرکز ملی راهبری شبکه برق کشور اوج تقاضای مصرف برق در روز جاری به بیش از ۷۱ هزارو ۵۰۰ مگاوات خواهد رسید که رقم بسیار بالایی است و مشارکت همه هموطنان در کاهش مصرف می تواند تضمین کننده پایداری شبکه سراسری برق کشور باشد.

دیدگاه تان را بنویسید