دادستان خوزستان:پلمب ۵ کافی‌شاپ در اهواز به علت نقض قوانین و شئونات اسلامی
کد خبر: 27503

دادستان خوزستان:پلمب ۵ کافی‌شاپ در اهواز به علت نقض قوانین و شئونات اسلامی

با نظارت میدانی دادستان مرکز خوزستان بر مراکز تجاری، پنج کافی‌شاپ و رستوران در اهواز به علت نقض قوانین و شئونات اسلامی با دستور قضائی پلمب شدند.

به گزارش خودکارنیوز، صادق جعفری چگنی درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: این اقدام در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، عمل به قوانین جمهوری اسلامی ایران و تحقق مطالبات مردمی در خصوص مقابله با بدحجابی و اقدامات خلاف شرع اسلام و کاهش دسترسی به مواد دخانی از جمله قلیان، انجام شد.

وی ادامه داد: برخی از این مراکز فاقد مجوز فعالیت و برخی نیز اقدام به برگزاری محافل مختلط و توزیع غیرمجاز قلیان می‌کردند که پس از تحقیقات مقدماتی، دستور پلمب آن‌ها از سوی این دادسرا صادر شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان گفت: صاحبان کافی‌شاپ‌ها و سایر متهمان پرونده بازداشت و پرونده قضائی در این خصوص تشکیل شد.

جعفری چگنی با بیان اینکه آمارها نشان داده که مصرف سیگار و قلیان زمینه‌ساز اعتیاد نوجوانان و جوانان به مواد مخدر و روان گردان بالا است، تاکید کرد: از خانواده‌ها درخواست می‌شود که نظارت بیشتری بر فرزندان خود داشته باشند و شهروندان در صورت مشاهده هرگونه ناهنجاری و اقدام خلاف شرع و قانون در این اماکن، مراتب را به مراجع ذی‌صلاح گزارش کنند تا اقدامات لازم برای برخورد مقتضی با متخلفان انجام شود.

دیدگاه تان را بنویسید