کمک بیش از ۱۷ میلیارد تومانی ایرانیان به مردم افغانستان و فلسطین
کد خبر: 28776

کمک بیش از ۱۷ میلیارد تومانی ایرانیان به مردم افغانستان و فلسطین

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر گفت: میزان کمک‌های نقدی هموطنان ایرانی به زلزله‌زدگان افغانستان و مردم مظلوم فلسطین تا شامگاه ۲۹ مهر ماه ، به بیش از ۱۷ میلیارد و ۴۸۰ میلیون تومان رسید.

به گزارش خودکارنیوز ، وحید سلیمی‌گفت: جمعیت هلال‌احمر از ۱۷ مهرماه با اعلام دو پویش بشردوستی و آفتاب مهربانی به جمع‌آوری کمک‌های نقدی مردم کشورمان به دو کشور فلسطین و افغانستان از طریق اعلام شماره حساب‌های هلال‌احمر نزد بانک‌های مرکزی و ملی اقدام کرده است. 
 
وی با بیان اینکه در ۱۲ روز از آغاز فراخوان‌ها، بیش از ۱۷ میلیارد و ۴۸۰ میلیون تومان به شماره حساب‌های رسمی جمعیت هلال‌احمر واریز شده است، افزود: از مجموع مبالغ واریزی، حدود ۱۴ میلیون تومان مربوط به پویش بشردوستی و کمک به مردم مظلوم فلسطین و بیش از ۳/۵ میلیارد تومان مربوط به پویش آفتاب مهربانی و کمک به زلزله‌زدگان افغانستان است.
 
وی با اعلام خبر پایان پویش آفتاب مهربانی، افزود: با توجه به ادامه درگیری‌ها و منازعات مسلحانه بین فلسطین و اسرائیل و جنایات رژیم غاصب صهیونیستی از جمله حمله به بیمارستان المعمدانی و کشتار بی رحمانه بیماران، کودکان و زنان بی دفاع غزه، پویش بشردوستی همچنان استمرار خواهد داشت.
 
رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمرگفت: هموطنان می‌توانند کمک‌های نقدی خود به مردم فلسطین را به شماره حساب ۹۹۹۹۹ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۴۴۹۹۹۹۹۹ نزد بانک ملی و یا به شماره حساب ۴۱۰۱۰۳۴۷۴۱۹۹۹۹۹۸ و شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۸۷۵۸۳۳۶ نزد بانک مرکزی و یا از طریق شماره گیری کد دستوری #۵*۱۱۲* واریز کنند.

دیدگاه تان را بنویسید